'Wat gaan we doen vandaag' vraagt Marije aan Laina en mij. 'Ik weet niet, maar ik heb niet genoeg brood in huis voor ons alle 3 want Justin heeft alles opgegeten. We moeten dus wel naar het centrum' zeg ik en Laina kijkt blij. Laina haat brood en elke kans die ze krijgt om niet bij haar of andere mensen thuis te eten, pakt ze graag. 'We kunnen ook naar Amsterdam gaan? Daar heb je ook meer dan genoeg leuke ontbijtplekjes' stel ik voor, en Laina en Marije vinden het beide goed. Omdat we niet hadden gepland dat ze zouden blijven slapen hadden ze geen extra kleding en alles mee, dus ze zijn nu mijn kast aan het plunderen. Nadat ze beide een outfit hebben gevonden pak ik ook een setje kleding en kleed me om.
'Eén advocado broodje en een ijskoffie alstublieft' zegt Marije tegen de mensen van het restaurantje. 'Basic' kuchen Laina en ik tergelijk waardoor Marije met haar ogen rolt. Als Laina en ik ook hebben besteld gaan we zitten en eten we het rustig op. 'Ik heb die trui nog nooit gezien, is die nieuw?' vraagt Marije wijzend naar de trui die ik aan heb. Ik kijk naar beneden, want was vergeten welke trui ik aan had. 'Nee, deze heb ik al een tijdje heb m alleen nog nooit gedragen' antwoord ik.
Na we hadden ontbeten gingen we naar een kinderspeelpark in een bos, en gingen wij daar ook spelen, want soms willen wij dat ook gewoon doen. 'Lekker marije!' schreeuw ik vanaf de andere kant van de andere kant van het toestel. Marije is van de boom ding afgevallen en ligt nu dus in het meertje water eronder. Laina lacht zo hard dat zij ook haar evenwicht verliest en dus ook valt. Ik ga snel zitten voor ik ook val, maar ik ben lomp dus ook ik val. De 8- jarige kinderen kijken ons raar aan, want ja, wij zijn lomper dan kinderen van 8.'Sorry Alex, je kleren zijn vies' zegt Marije en kijkt naar de kleren die zij en Laina aan hebben. 'Naja, wasmachine' zeg ik. Laina en Marije zitten helemaal onder de modder maar alleen mijn achterbenen en rug zijn vies. Marije pakt haar telefoon en begint fotos te maken van Laina en mij. 'Marije we zien er niet uit' lach ik.'ja oke Laina ziet er wel beetje vies uit, maar jij valt wel mee doe is poseren' zegt ze en ik rol mijn ogen, maar doet wat ze zegt. 'Hijs leuk hoor Al' zegt ze en laat de fotos zien' 'ew die is echt lelijk' zeg ik en laat haar stoppen bij een hele rare foto waar mijn haar in mijn gezicht zit en ik in de zon keek en onderkin heb. 'Hot, die moet je doorsturen' zegt Laina en lacht. 'Ik stuur ze allemaal wel door in de groep'
@a.steendam: de achterkant van mijn trui was helemaal nat en modderig want was van een kinderspeelding gevallen in het water.
________________________________
@newhopegeorge; jij kan wel vrij weinig he 😂
@a.steendam: @newhopegeorge was niet mijn schuld :(
@lainabakler: nou waarom heb je die lelijke niet gepost
@m.arije__: credits naar ik en ^ rt
@emmaaax: ❤️❤️
@melkirst: cutest 😍
JE LEEST
instagram / GS
Fanfiction' @newhopegeorge volgt je nu ' Fotos van Alex zijn van @scarlettleithold