1.2

187 6 0
                                    

hoi ik ga trouwens alles wat george enzo zegt ook gwn nederlands zetten want das fijner om te schrijven :)

Alex
Klaar om naar school te staan doe ik mijn schoenen weer aan. Het is best koud buiten dus doe ik mijn jas. Ik ben een beetje te vroeg dus lees nog snel mijn boeken door.

@a

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

@a.steendam: examendag 2 😴
________________________________
@suuspeddel: not ready for natuurkunde
@lainabakler: duits is erger hoor ^
@emmaaax: beide zijn behoorlijk klote ^^
@a.steendam: @emmaaax agreed
@newhopegeorge: succes vandaag!
@newhopeclubfan2: DATEN JULLIE NOU OF NIET

Lachend stap ik op mijn fiets en fiets maar het pleintje waar emma en ik hadden afgesproken.
'Ben ik op tijd?' vraagt ze hijgend. Ik kijk op mijn telefoon, 'uhm, nope, je bent een minuut te laat' lach ik. 'Kut' mompelt ze. 'Klaar voor Duits en natuurkunde?' Vraagt ze. 'Hhm, klaar zou ik nooit zijn, maar ik denk dat het wel goed komt' zeg ik. Ik zie mel lopen op het schoolplein. 'Mel! Wacht!' Zeg ik en ren naar haar toe. 'Gefeliciteerd lieverd ' zeg ik en geef haar een snelle knuffel. Mel houdt heel veel van makeup en toen ik in Amerika was had ik het oogschaduw pallete van anastacia voor haar meegenomen. Glimlachend geef ik haar het pakketje en wacht tot ze het openmaakt. 'Ohmygod! Thank you!!' Zegt ze blij en begint te springen. Ik lach en we lopen met zijn 3en naar binnen, aangezien Emma er ook weer bij was komen lopen. Mel zit een klas later dan ons, maar ik ben goede vrienden met haar.

Na het Duits examen zitten we buiten op bankjes van onze school. Na discuseren over de juiste antwoorden.

 Na discuseren over de juiste antwoorden

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

@a

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

@a.steendam: happy birthday @melkirst have a good one ✨✨ ook even tb naar vorige zomer
________________________________
@roompot: happy birthday mel 💕 @melkirst
@melkirst: thanks @roompot 💕💕
@melkirst: dankjeeee 💖
@suuspeddel: gefelicteerd @melkirst 💚
@lainabakler: happy bday @melkirst ❣️
@melkirst: @lainabakler @suuspeddel bedankt 💙
@newhopegeorge: omg deze fotos zijn zo schattig al !!!
@newhopegeorge; & happy bday @melkirst

instagram / GSWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu