Alex pov
'Alex?' hoor ik een stem zeggen. Ik laat een ochtendkreun horen. 'mel en emilie en blake zijn er, ze vragen of je mee gaat fotos maken, want ze hebben een studio gehuurd' zegt george en ik open mijn ogen, en kijk hem vermoeid aan. 'Hoelaat' mompel ik. 'Ze willen over 30 minuutjes weg' zegt hij en ik zucht, en knik. Ik sta op en loop naar mijn kast. Ik kies een leuke outfit uit en kleed me dan om, en doe snel mijn haar en makeup. Ik poets ook nog snel mijn tanden en loop dan naar beneden, waar ik meteen word besprongen door Mel en Emilie. Als ze loslaten begroeten ze me en ook Blake zegt 'hoihoi' daarna pak ik nog snel een paprika en doe mijn schoenen aan. In de auto eet ik de paprika en Emilie rijdt weg.
'Jullie moeten even het schouder gedeelte van je shirt verbergen' zegt Blake, en we doen zoals hij zegt. Mel houdt haar shirt wel gewoon normaal, want ze heeft een hempje aan en als ze de schouders wegdoet dan valt het naar beneden, en dat is niet zo handig. Het licht in de ruimte staat uit, maar er is wel een ringlicht op ons gericht. Nadat Emilie is geweest kijkt ze even snel door de foto's heen en dan ben ik. Na mij is Mel en dan gaan we nog wat andere foto's maken, met het licht aan. Daarna gaan we lekker lunchen want hongerig.
Als Mel en ik ook de fotos even kort hebben gezien doet Blake het licht aan en beginnen we met andere foto's te maken.'Ik stuur de foto's vanavond door, moet ze even van mn camera afhalen enzo' zegt Blake en wij knikken. 'Thanks he' zegt Mel en Blake lacht. 'Ik deed het eigenlijk ook voor mijzelf want throughblakesview sterft een beetje af' zegt hij.
De rest van de dag hebben George en ik gewoon wat films gekeken enzo en in de avond zijn we uiteten geweest. Blake heeft net de foto's gestuurd en ze zijn best wel goed gelukt. Ik kies 1 foto uit en bewerk hem, zodat ik hem op insta kan posten. Als ik dat heb gedaan zie ik dat Mel en Emilie ookal hun foto hebben gepost. Alle 3 hebben we de foto van het donkere licht gekozen, want die waren ook wel echt het leukst. Ik comment onder de fotos van Emilie en Mel en dan post ik de mijne.
@melkirst: thinking 'bout food 🥘
_______________________________
@xemilia: 😍😍
@a.steendam: hot
@newhopereece: holy shit mel 😍❤️❤️
@newhopeblake: tag mij ik wil credits
@melkirst: @newhopeblake zeikerd@xemilia: xx
______________________________
@newhopeblake: how are u so pretty
@newhopeblake: jij moet mij ook taggen hoor
@melkirst: ❤️❤️❤️❤️
@a.steendam: Cuuuutie@a.steendam: 🕊
________________________________
@newhopegeorge: jezus jij bent echt het mooiste mens op aarde
@newhopegeorge: im shook
@suuspeddel: je begint al aardig grijs te worden! Als je wilt heb ik haarverf voor je hoor
@a.steendam: @suuspeddel shut up ben gewoon blond, komt door filter jij kut
@melkirst: 😍❤️
@xemilia: deze foto is zo gaaf !!!! ❤️❤️
@emmaaax: thats my best friend go best friend
JE LEEST
instagram / GS
Fanfiction' @newhopegeorge volgt je nu ' Fotos van Alex zijn van @scarlettleithold