Alex
'Toen jullie zeiden dat we op excursie gingen, dacht ik dat we gingen snorkelen ofzo, niet zwemmen met haaien?!' Zeg ik en gooi mijn armen gefrustreerd in de lucht. 'Zo erg is het niet, die man zegt dat mensen zo vaak zwemmen met deze haaien, ze zijn rustig' probeert George mij over te halen om van de boot af te gaan. 'Dat mag dan wel zo zijn, maar de enige die ik ken die met haaien zwemt, is Freek Vonk, en hij is aangevallen door een haai. Ik ga dat water mooi niet in' zeg ik eigenwijs en George kijkt me raar aan. 'Wie is Freek Vonk?' 'George, de eerste mensen mogen het water in, kom!' schreeuwt Blake vanaf het andere punt van de boot. 'Zeker dat je niet mee gaat?' '100%' zeg ik en glimlach nog naar hem dat het oke is.
'Het was zo chill, het zijn net visjes' zegt George die doorweekt naast me komt zitten. 'Doen ze echt niks?' vraag ik en kijk het water in. 'Nee, ik ga wel met je mee als je dat wil?' vraagt George en kijkt me hoopvol aan' 'nee, het is goed, kan je op de bodem staan?' vraag ik. Hij knikt. 'Het is niet diep, anders zouden we niet eens met ze mogen zwemmen' 'helpt niet!' George lacht. 'Mel, zullen we samen?' vraag ik en kijk haar afwachtend aan. 'Ja tuurlijk, kom.' zegt ze en steekt haar arm uit. Zuchtend stap ik het water in. Ik begin al zwaarder te ademen. 'Rustig ademen, het komt allemaal goed, er gebeurt niks' probeert Mel me gerust te stellen. Voorzichtig laat ik mezelf het water helemaal in zakken, tot ik op de bodem sta. Bibberend sta ik op de bodem. 'Gaat het wel? Je ziet een beetje wit' vraagt Mel bezorgt. 'Ik wil er uit' zeg ik zacht. Mel knikt en helpt me terug de boot op. Reece springt meteen het water in en gaat samen met Mel zwemmen. George trekt me meteen in een knuffel en legt zijn hoofd op mijn schouder. Ik druk mijn hoofd in zijn borst. 'Ik ben trots op je' zegt hij en wrijft. met zijn hand over mijn rug. 'Hey hoezo huil je?' vraagt George en kijkt bezorgt aan. Ik haal mijn schouders op en lach. 'Sandwich?' vraagt Blake en kijkt ons vragend aan. We knikken en pakken beide een sandwich van Blake en gaan op de bank van het bootje zitten.
@a.steendam: lowkey still freaking out
________________________________
@lainabakler: hey ik ben Alex en in mijn vrije tijd speel ik freek vonk
@emmaaax: stiekem moest je huilen
@a.steendam: @emmaaax howd you know :0
@suuspeddel: levensgoals tbh
JE LEEST
instagram / GS
Fanfiction' @newhopegeorge volgt je nu ' Fotos van Alex zijn van @scarlettleithold