4.0

88 4 0
                                    

Het is 2:28 en ik ben alweer wakker geworden. Ik zucht en pak mijn telefoon, dan maar op insta scrollen. Ik scroll door mijn tijdlijn en like wat fotos. Ik zie dat George ook een foto heeft gepost en ik scroll wat door de reacties heen.

@newhopegeorge : taxi 🚕 ________________________________@newhopeclubfan1: I MISS YOU@newhopeclubfan2: I love youu@newhopeclubfan3: come to manilla!!!!!!!@newhopeblake: i took this@newhopeclubfan4: follow me please ❤️❤️@a

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

@newhopegeorge : taxi 🚕
________________________________
@newhopeclubfan1: I MISS YOU
@newhopeclubfan2: I love youu
@newhopeclubfan3: come to manilla!!!!!!!
@newhopeblake: i took this
@newhopeclubfan4: follow me please ❤️❤️
@a.steendam: leuke sokkies

Na nog even op insta te hebben gescrolld begin ik me te vervelen en stap ik over naar snapchat. Ik maak een foto en stuur het naar mijn beste vrienden, want niet al mn streaks hoeven mn ochtend hoofd te zien.

Niet veel later krijg ik een snap bericht van George terug

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Niet veel later krijg ik een snap bericht van George terug.
Hoezo slaap jij nieet?
 
                                     Omdat ik wakker ben :))

Ik kan ook niet slapen :(

                               Ga met je hondjes spelen :D

George en ik bleven tot 4:00 praten en toen was ik in slaap gevallen. Het is nu 13:00 maar we gaan pas 15:00 weg want we hebben geen zin om van 12:00 tot 18:00 te gaan schaatsen. We lopen allemaal nog gewoon rond in onze pyjamas en zitten alle 3 ergens in de woonkamer op een stoel, bank, en in Emma's geval op de grond, met een zak chips. Na een uur loopt Emma haar kamer in en ik en Suus volgen. Ze heeft haar makeup op haar bed gepleurt en smeert primer op dr gezicht. 'Oeh je lakens zijn prettier dan de mijne ik ga een streak foto maken' zeg ik en maak een foto voor mijn streaks, suus en emma doen daarna het zelfde. Wat zijn we toch ook basic. Ik huppel de kamer uit en pak ook mijn makeup tas uit mijn kamer, en huppel dan weer vrolijk terug naar Emma. Ik ga naast haar zitten en begin ook aan mijn makeup. Even later komt suus ook terug met haar makeup en gaat het ook gezellig met ons doen.
Nadat we allemaal ons hebben klaargemaakt lopen we naar de schaatsbaan, waar we schaatsen huren. We lazen op een poster dat om 18:00 'discoschaatsen' begint, maar waarschijnlijk zijn we dan al lang moe dus ik denk niet dat we dat halen. Suus being Suus maakt ze weer eens allemaal fotos van Emma en mij. Best wel handig, want je hebt altijd insta fotos als je met haar omgaat. 'Suus en Emma ga is leuk naast elkaar staan' zeg ik en ze  schaatsen naar elkaar toe, maar Suus kan niet remmen dus ze botsen. Ik maak een foto van ze en sla hem op, en zet hem ook op mijn verhaal want dan weten de snappers dat ik een leven heb :D.

@a

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

@a.steendam: schaatsen is leuk ❄️ ohja en laatse dagje in Oostenrijk :(
________________________________
@suuspeddel: eindelijk iets waar je wel goed in bent.
@emmaaax: ^ dat is niet leuk want nu ben ik de slechtste
@a.steendam: @emmaaax was je sowieso al xx
@newhopegeorge: cute ❤️

instagram / GSWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu