3.4

93 5 0
                                    

Het is al een paar maanden na onze vakantie naar Bora Bora, wat super leuk was. Daarna zijn de jongens nog gaan touren met sabrina carpenter en daarna nog met the vamps. Kerstmis hebben Emilie, Mel, George, Blake en Reece samen geviert. Reece en Mel zijn nu ook een stel en aaaaaa ze zijn zooooo schattig !!!! Vanavond is oud en nieuw, maar ik ben niet van plan om naar feestjes ofzo te gaan. George is in Engeland, en ik ben in Nederland dus we vieren het helaas niet samen. Ik vier het gewoon met mijn gezin en 2 vrienden van mijn ouders. Het is nu ongeveer 12:00 in de middag en ik ben aan het fietsen naar het centrum, want mijn moeder had me gecommandeert oliebollen te halen. Als ik dat heb gedaan ga ik nog even naar wat vrienden om hun ook een fijn nieuwjaar te wensen.

'Heeey' zegt Suus als ze de deur opent en me een knuffel geeft. 'Hooi' ze doet de deur verder open zodat ik naar binnen kan stappen. Emma, Marije en Laina zaten al binnen, want ik was weer eens te laat. 'Just dance?' vraagt Laina als ik net 2 seconde zit. Iedereen schreeuwt ja en Suus start het op. 'WHAT MAKES YOU BEAUTIFUL DANSEN' schreeuwen Emma en ik tergelijk. 'Ik pak het eten!!' zegt Marije en rent naar de keuken. Even later komt ze terug met heel veel eten waardoor ze bijna alles laat vallen. Ze gooit alles neer op de koffietafel en we gaan klaarstaan voor het begin.
'IK win! Ik heb gewonnen!!!!' Schreeuwt Laina blij en doet een sprongetje. 'Ja maar jij zit op dansen, dat is niet eerlijk!' Zegt Marije met een pruillipje. 'Ik vind dat we allemaal goed hebben gedanst hoor.' Zegt Emma en eet een cakeje. 'Voor zombies ja' lach ik en volg haar voorbeeld, en prop ook een cakeje in mijn mond. 'Welk lied nu?' 'Kies jij maar'

We hadden daarna nog een uurtje ge-just-dancet en daarna gingen we nog gewoon wat praten. We zijn nu allemaal in ons eigen huis ons klaarmaken voor vanavond. Het is nu 17:00 en de vrienden van mijn ouders komen on 18:30 dus ik ga me alvast douchen en omkleden. Na het douchen spuit ik iets van de blauwe fles in mijn haar zodat mijn haar glad is zonder pluisjes. Daarna droog ik het af  en kleed ik me verder aan. Ik doe een rood shirt aan met een basic zwarte broek. Nog een wit vest voor als het koud word en dan witte enkelsokjes. Ik ga naar mijn kamer en doe daar mijn makeup en doe mijn haar in een staart. 'Hey zuuuusje' zegt Justin als hij mijn kamer inloopt. 'Wat heb je nodig?' vraag ik niet omkijkend. 'Hoezo denk je dat ik iets nodig hebt? Mag ik niet gewoon gezellig met mijn zusje praten' zegt hij beledigt en ik grinnik. Ik kijk hem kort aan en ga dan weer verder met mijn makeup. 'Kan je me helpen met een outfit? Want er is dus misschien een meisje dat ik misschien leuk vind en ze komt dus vanavond even langs en ja' zegt Justin snel achter elkaar. Ik kijk hem aan met wiebelende wenkbrouwen. 'Wie is heeet' zeg ik en geef een pedo grijns. 'Ashley' zucht hij. 'Van dat cafe?' vraag ik. 'Ja, zij. Help je me of niet' 'of course'

Het is nu 23:00. Ashley is ook gekomen en Justins outfit is best wel geweldig, al zeg ik het zelf. George heeft nog even gebelt, en me een gelukkig nieuwjaar gewenst. Ik mis hem wel, maar ik ga 9 januari alweer naar hem toe dus komt goed. Lola ligt op mijn schoot, maar ook zij is zeer gegroeid en ze is best wel zwaar geworden. Maar ik vind het niet zo erg, ze is nog steeds mn knuffel buddy.

@a

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

@a.steendam: happy new year van mij en Lola 🐶🎉
________________________________

Hoi het is lekker lang geleden weer want ik ben super slim en vergeet altijd dat ik een boek heb :) ook was ik uitgelogt en wist mn wachtwoord niet en was te lui om het te bedenken dus heb ik in de tussentijd al 3 nieuwe accounts gehad om te lezen :)))))))))))))) ik weet niet of iemNd dit boek uberhaupt nog leest ofzo maar als je dat doet vind ik je lief. Doei

instagram / GSWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu