Het is vandaag maandag, de dag van mijn eerste examens. Vandaag hebben we Engels en biologie examen. Samen met mijn biologie boek, ben ik aan het ontbijten. Ik lees de samenvatting nog een paar keer door en overhoor mezelf nog een keer. Ik ben nooit goed geweest in biologie, maar het zat in het vakkenpakket dat ik wilde. Om Engels maak ik me geen zorgen. Ik heb nog nooit lager dan een 7 gehaald voor Engels, dus dat komt vast en zeker goed. Ik doe mijn jas aan en stap in mijn schoenen. Ik maak nog snel een foto en loop dan het huis uit.
@a.steendam: examendag 1 :0
________________________________
@newhopegeorge: goodluck! ❤
@suuspeddel: AAA IK BEN ZENUWACHTIG but you look goooddd 💕💕
@emmaaaxo: we're gonna nail this 🙌🏻
@na.feennx: succes love ❤
@qquin: 😍😍Ik stap op mijn fiets en fiets naar school.
'Je bent te laat' zucht ik naar Emma, die 5 minuten te laat het pleintje waar we altijd afspreken op komt fietsen. 'Ja, sorry, mijn ouders waren te veel aan het zeiken.' zegt ze. Ik knik, we komen nog wel op tijd op school, dus het maakt niet zo veel uit. 'Heb je goed geleerd?' vraagt ze. Ik knik. 'Wow echt?' vraagt ze verbaasd. 'Ja, hoezo?' 'Nou, jij leert nooit' zegt ze. 'Ik leer bijna altijd, alleen haal ik niet altijd goede cijfers. Alleen voor Engels en Spaans leer ik nooit hoor' zeg ik. Vroeger, in de 2e klas leerde ik nooit en sinds dien denkt ze nog steeds dat ik nooit leer, en we zijn 4 jaar verder. Best irritant, maar ja.
'En? Hoe ging jullie toets?' vraagt Suus en schuift zich aan bij onze tafel. 'Ging wel goed' zeg ik en eet mijn broodje verder op. 'Ja, mijne ook, en hoe ging die van jou?' Vraagt Emma. 'Gek genoeg, ging die echt goed. Zegt ze, en ik glimlach naar haar. Suus is nooit heel goed geweest in Engels, ik ben blij voor haar dat haar toets goed ging. 'Wil iemand een muffin?' vraagt Marije en komt samen met Laina ook bij ons zitten. 'JA!' Schreeuw ik met volle mond en ze lacht. Ik krijg een muffin en begin al snel met eten. Met zijn 5en lezen we nog biologie door voor onze toets over een uurtje. Ik ben best wel zenuwachtig.
Met de hele klas staan we voor de gymzaal waar we straks ons biologie examen hebben. Over 5 minuten mogen we naar binnen dus iedereen is aan het stressen en elkaar aan het overhoren.
'Hey, goedemorgen :) ik heb zo mijn biologie examen :0 ik ben best wel zenuwachtig maarja, hen je vanavond nog een optreden? x'
Stuur ik naar George.
George en ik praten elke dag en in de zomervakantie ga ik 2 weken met hem op vakantie naar bora bora. Ik heb dus echt een gigantische crush op hem gecreeërd de afgelopen dagen. 'Tassen voorin de zaal, telefoons uit en armen worden gecontroleerd.' Zegt onze biologie docent en laat ons de gymzaal binnen. Ik doe mijn telefoon uit en leg hem in mijn tas. Ik hang mijn jas buiten de gymzaal op en laat mijn armen en handen controleren. Ik ga ergens in het midden van de zaal zitten en al snel mogen we beginnen met ons examen.
JE LEEST
instagram / GS
Fanfiction' @newhopegeorge volgt je nu ' Fotos van Alex zijn van @scarlettleithold