1.9

162 9 0
                                    

Alex
Na het zwemmen zijn Justin en ik mee gegaan naar het hotel van Amber en Rover. We blijven slapen. 'Zullen we een film kijken?' vraagt Rover, en logt in op zijn netflix account op de televisie van het hotel. 'Kan wel, hebben we eten dan?' vraagt Amber. 'Uhm nee, kom we gaan eten halen.' zegt Rover en staat op. 'Rover en ik hebben geen eens kleren' zeg ik grinnikend. Rover vond het nodig om mij met kleren en al het water in te gooien, dus die zijn nu vies. 'Hier, je mag wel iets van mij lenen, wat is je maat?' zegt Amber en loopt naar haar koffer. Ze pakt er een shirt en een broek uit, en geeft het aan me. Het is een donker blauwe broek met een wit shirt met lichtblauwe mouwen. In het rood staat er wat op. Ik doe het aan in de badkamer en trek dan mijn witte schoenen aan. Rover heeft gewoon een zwart voetbalbroekje van adidas met een wit shirt. Justin heeft ook een voetbalbroekje aan met een grijs shirt. Rover doet een rode muts op zijn hoofd, die ik al snel van hem steel. Lachend zet ik de muts op mijn hoofd en samen met Amber ren ik naar de winkel.
Zuchtend voor het etensschap ga ik zitten. Amber volgt mijn voorbeeld en we scannen al het eten. 'Jullie zijn echt vreemd' lacht Rover, die blijkbaar ookal binnen is gekomen. Amber en ik draaien ons naar hem om. Hij pakt zijn telefoon uit zijn zak, en wetend wat dit betekend poseren we. 'Die gaat naar oma' lacht hij en verstuurd de foto. 'Stuur hem ook naar mij' zegt Amber en staat op. 'Ook naar mij' zeg ik en sta nu ook op. Ik pak nog snel een pak muffins uit het schap hiernaast en Amber pakt 2 zakken chips. We betalen het en lopen alvast terug naar het hotel.

@a

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

@a.steendam: we love food (ft @steendamrover 's muts ) @ambrstndam
________________________________

instagram / GSWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu