Alex pov
Er is een sale bij de pull&bear, dus ik heb natuurlijk meteen Emma gebeld, dus we gaan zo naar de stad. Emma had al afgesproken met 2 van haar vrienden van haar basisschool, en ik kom nu dus lekker joinen want ik ben super sociaal. Nee eigenlijk niet, maar wilde gewoon naar pull & bear dus ja... 'hoe heten ze überhaupt' vraag ik als we in de trein zitten. 'Lisa en Rosa, maar ik mag Lisa niet heel erg, maar vroeger gingen we met zn drieën om dus moest haar wel mee vragen' zegt ze. 'Ohnee, hoe ziet die Lisa eruit dan?' zeg ik om mezelf voor te bereiden op wie wie is. 'Redelijk klein, bruin haar, forceert altijd haar lippen' zegt ze en ik lach. 'Word gezellig' zeg ik sarcastisch en Emma lacht.
We hadden om 13:00 voor de h&m afgesproken, maar het is nu 13:15 en ze zijn er nogsteeds niet. 5 minuten later komen ze er eindelijk aan en Rosa zegt sorry voor het laat zijn. 'Lisa moest haar makeup opnieuw doen want ze was vergeten te contouren voordat ze poeder opdeed ofzo' zegt ze, waardoor Emma en ik grinniken. Lisa rolt met haar ogen. 'Hoi ik ben Rosa' zegt het meisje tegen mij en kijkt me glimlachend aan. 'Alex' zeg ik terug. Ik mag haar wel.
Nadat we bij 3 winkels zijn geweest gaan we eten bij vapiano, waar ik dus echt van hou. Ik bestel een spinazie en pesto pizza en wacht met Emma en Rosa op ons eten. Lisa heeft een vegatarische pasta met veel granenpasta, zonder kaas en zonder tomatensaus, want dat heeft 'te veel calorieën' ofzo, zal wel. Ik mag haar niet zo, want ze heeft de hele tijd nog niks tegen mij gezegt, maar heb wel respect voor haar dieet. Zo serieus ben ik daar niet mee bezig, ik hou te veel van zaanse huisjes koekjes. Als de pieper afgaat loop ik naar het afhaal punt en neem onze pizza mee naar onze plaatsen waar we ons eten op eten en praten over hoe schattig Rosa en de kok zouden zijn, terwijl zij zelf daar maar zit te facepalmen.'Zullen we anders nog een foto voor we weg gaan? Voor de groepsapp?' Vraagt Rosa, waar Emma en ik enthousiast op in gaan. We gaan ergens bij een random muur staan en wachten tot er mensjes langs lopen die de foto kunnen maken. 'Zou u misschien een foto van ons kunnen maken' vraagt Emma aan een vrouw met kinderen die langslopen. 'Tuurlijk' zei ze, en nam haar telefoon aan. Nadat de vrouw de foto had gemaakt gaf ze de telefoon terug aan Emma en wij bedanken haar. 'Hoeveel heeft ze er gemaakt?' vraag ik. 'Uhm... volgens mij maar 1' zegt Emma en kijkt naar de foto. 'A oh, mijn fotos gaan nooit in 1 keer goed' zeg ik en lach. 'Ja mijne ook niet' zegt Rosa daarna. 'Nou zeg aanstellers, hij is best leuk' zegt Emma en laat de foto zien. 'Ik kijk boos' zegt Rosa. 'Ik lijk stoned, en mijn handen doen raar' zeg ik. 'Ik lijk klein, ik heb nog hakken aan ook' zegt Lisa. (voor het eerst wow) 'jij bent ook gewoon klein' zegt Rosa en Lisa rolt weer eens met haar ogen. 'Zeikerds, we doen er gewoon een korrelig filter over, dan zie je het minder' zegt Emma en laat de foto zien met korrelig filter. 'Ja zou is ie wel leuk, maar mn handen zijn nogsteeds raar' 'misschien zijn jouw handen ook wel gewoon raar' lacht Emma. 'Rude' zeg ik en dan nemen we afscheid van Rosa (en Lisa , soort van)
@a.steendam: 😐😏🙂🙁
________________________________
@emmaaax: ik voel me aangevallen waarom kloppen die emojis zo met onze hoofden
@a.steendam: was de bedoeling
@newhopegeorge: ❤️❤️
@roooossakerken: was leuk !! Mn been staat scheef
JE LEEST
instagram / GS
Fanfiction' @newhopegeorge volgt je nu ' Fotos van Alex zijn van @scarlettleithold