Alex pov
Ik heb niet goed kunnen slapen deze nacht. Ik werd wakker om 3:30 en heb daarna nog 2 uur lopen draaien in mijn bed, maar slapen kon ik niet. Het is nu 8:00 dus ik ga maar alvast broodjes halen bij de bakker voor ik de andere wakker maak. Ik heb gewoon een grijze joggingbroek aan met een wit slaapshirt en daarover heen mijn jas want het is nog steeds wel koud. Ik pak wat geld en stop het in mijn zak en loop dan het huis uit.
Bij de bakker aangekomen is het nog redelijk rustig. Op een oud stel na is er niemand. Ik bestel 4 croissantjes en 2 keizerbroodjes en wacht tot de vrouw ze heeft verpakt. Het belletje boven de deur ringelt, wat het altijd doet als er iemand binnen komt. Ik kijk om naar de deur en zie Mike en Louis van gister. 'Hey Alex' zegt Mike. Ik glimlach naar ze en draai me weer om naar de vrouw die iets in het Pools tegen me zegt, waarschijnlijk het bedrag. Ik kijk op het scherm want vragen of ze het kan herhalen is zo awkward, en geef haar dan €6,40. De vrouw geeft me de zak en helpt het oude stel met een keuze maken. 'Ben je hier alleen?' vraagt Louis. Ik knik 'Suus en Em slapen nog' zeg ik en rol mijn ogen, waardoor ze lachen. 'Gaan jullie vandaag skiien of snowboarden?' vraagt Louis. 'Snowboarden volgensmij, maar we nemen eerst een lesje want we zijn nogal slecht' zeg ik. 'Ja wij ook, hoelaat gaan jullie daarheen? Wij kunnen jullie ook wel laten zien hoe het moet, dan hoef je niet 20 euro p.p. te betalen voor een lesje waar je niks aan hebt' zegt Mike. Ik knik als bevestiging. 'Ik denk 10:00 ofzo, maar misschien iets later ofzo.' Ze knikken. 'Laat maar weten, wij gaan even bestellen' 'ik ga naar de rest, doei' zeg ik en zwaai voordat ik de deur open en terug naar ons huisje loop.Om 10:30 lopen Suus en Emma het huisje uit. Suus is niet meer boos, en toen ik vertelde dat we met de jongens gingen snowboarden was ze ook weer vrolijk. Volgensmij heeft ze een beetje een crush gecreeërd op Max, wat ook wel te begrijpen is, ze zien er best leuk uit samen. We hadden om 10:45 met de jongens afgesproken bij de liften die de berg op gaan. Daarnaast zit namelijk een winkeltje waar je snowboarden en skis kan huren, want die hebben we niet zelf meegenomen. We brengen de skis van gister terug en lenen dit keer snowboards. Als we dat hebben gedaan lopen we naar de lift, waar de jongens al op staan te wachten. 'Yeah lets gooooo' zegt Emma op de rapper sjors manier.
'Suus jij kent Ashley toch?' vraag ik aan suus terwijl ik een hap neem van mijn spaghetti. 'Nee ken haar niet, ze staat echt niet op 90% van al mn insta fotos ofzo hoor? Wie is Ashley?' Zegt suus sarcastisch. 'Oke oke, nou Justin heeft dus een crush op haar' zeg ik en ze kijkt me met grote ogen aan. 'Justin als in jouw broer Justin?' zegt ze verbaasd. Ik knik. 'Hoezo' 'nou zij heeft dus ook een crush op hem' zegt ze. Ik kijk haar grijnzend aan. 'We gaan ze koppelen' zeg ik enthousiast waardoor zij ook enthousiast knikt. 'De wc's zijn hier echt groooot' zegt Emma als ze terug komt van het toilet. 'Oh ons eten is er' zegt ze en gaat snel zitten.
'Ik heb geen zin meer in snowboarden, ik kan het niet en ik val steeds en uuuuugh' zeurt Emma als we weer naar de lift lopen. 'We kunnen ook gaan schaatsen' zegt suus. 'Ja of zwemmen' zeg ik. 'Zullen we morgen schaatsen? En nu zwemmen?' Stelt Emma voor. Suus en ik knikken en brengen onze snowboards terug, en lopen dan naar het huisje om ons om te kleden.Na het zwemmen gingen we gewoon weer naar huis en bankhangen. We zijn nu clueless aan het kijken want ik heb echt te veel liefde voor die film. Hierna gaan we rapunzel kijken want Suus wilde het zo graag. En na rapunzel gaan we high school musical kijken want Emma heeft dat nog nooit gezien, wat ik dus echt niet snap.
'Ik heb honger' zeggen Emma en ik tergelijk tijdens rapunzel. 'Ik ook wel, gaan we ergens eten of gewoon naar de supermarkt?' vraagt suus. 'Supermarkt?' Suus en ik knikken en niet veel later lopen we de deur uit.
@a.steendam: waarom is snowboarden zo moeilijk? :(
________________________________
@justinsteendam: omdat je een loser bent
@emmaaax: ^ rt
@suuspeddel: ^^ rt
@lainabakler: jij vind zelfs lopen moeilijk
@newhopegeorge: ^ true
JE LEEST
instagram / GS
Fanfic' @newhopegeorge volgt je nu ' Fotos van Alex zijn van @scarlettleithold