0.7

206 9 0
                                    

Alex

Ik word wakker door fluitende vogels en vel zonlicht dat door de gordijnen heen schijnt. Ik glimlach en ga recht zitten. 'Goedemorgen slaapkop' zegt Marije. 'Hoelaat is het?' vraag ik slaperig. '11:00, we hebben het ontbijt gemist dus is Laina roomservice aan het bestellen. Ik knik en stap mijn bed uit. 'Ik ga even douchen' zucht ik en stap de badkamer in.

'Alex het eten is er' ik zucht en stap de douche uit. Ik doe de hotelbadjas aan en loop naar het eten toe. Ik ga aan tafel zitten en al snel is er een gesprek gestart. Als we allemaal hebben gegeten ga ik terug de badkamer in. Ik borstel mijn haar. Ik doe een zwarte croptop aan met een zwarte legging. Ik stap de badkamer weer uit. 'Hoelaat gaan we terug?' vraag ik terwijl ik mijn yoga schoenen aan doe. 'Vanavond denk ik, we willen even de toerist uithangen.' ik knik. 'Ik ga even naar die sportruimte, gaat er iemand mee?' vraag ik terwijl ik mijn bidon vul. 'Ja ik ga wel mee, we zijn zo terug!' zegt Marije tegen Laina en we lopen naar de sportruimte. Normaal loop ik hard enzo, maar dat doe ik liever buiten en aangezien ik hier de weg niet ken, doe we maar even mee met een yoga klas van het hotel.

 Normaal loop ik hard enzo, maar dat doe ik liever buiten en aangezien ik hier de weg niet ken, doe we maar even mee met een yoga klas van het hotel

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

@a.steendam: ochtend yoga klasjes in Duitsland✨
________________________________
@m.arije__: ❤❤
@suuspeddel: oh oh nu voel ik me wel een beetje lui
@lainabakler: hoelaat komen jullie terug?

Ik grinnik om laina's reactie. 'Laina mist ons, laten we terug gaan' lach ik en Marije en ik lopen terug de hotel kamer in. 'Toen jullie weg waren ging ik even een stukje lopen, ik heb een mooi meertje gevonden net buiten berlijn, zwemmen?' vraagt Laina meteen als we binnen komen. 'Yesh!' schreeuw ik en pak meteen de bikini die ik gister heb gekocht en ren de badkamer in, waar ik me om kleed.

'Jeetje, je had gelijk, het is hier echt mooi' zeg ik en kijk om me heen. 'Mmmhmhh, waarom is het hier zo rustig?' zegt Marije nu. Ik haal mijn schouders op en doe het jurkshirt wat ik over mijn bikini had uit. Ik trek Laina bij haar arm het water in en samen lopen we steeds verder. 'Word het hier eigenlijk wel diep?' Zeg ik lachend als we al redelijk ver zijn, maar nogsteeds met alleen onze onderbenen onder water staan. 'Ik hoop het' lacht Laina nu ook. Marije komt naar ons toe rennen. 'Eindelijk word het diep!' Zeg ik blij en zak het water in. Ik zwem een stukje, tot iemand water in mijn gezicht spetterd. 'Marije!' Zeg ik nep boos en spat haar ook nat. Al snel spetteren we elkaar met zijn 3en nat en duwen elkaar onder water.

@a

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

@a.steendam : who knew Berlin could be so pretty? 💕
________________________________
@justinsteendam: ik denk dat iedereen wel wist dat duitsland mooie plekken had.
@a.steendam: sssst, jij hater @justinsteendam
@m.arije__: credits naar mij want ik maak mooie fotootjes
@emmaaax: wooww 😍
@newhopegeorge: ❤

Tot wanneer blijf je in Duitsland? Misschien kunnen we eens afspreken? x
14:20

Tot vanavond, en ja, klinkt leuk :) x
Verzonden

instagram / GSWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu