Alex
zuchtend zit ik aan mijn bureau te leren voor mijn examens. Ik leer eerst Duits, omdat ik daar dus echt heel slecht in ben. Maar dan ook echt, heel slecht. Na Duits begin ik aan Natuurkunde en Wiskunde. 6 uur later ben ik er wel klaar mee voor vandaag. Ik ga morgen wel verder. Het is nu dinsdag, dus over 6 dagen moet ik weer naar school. Vanavond heb ik training, zoals elke dinsdag, donderdag en zondag. Het is nu 17:30 dus ik moet me wel alvast klaar gaan maken. Ik doe mijn voetbaltunue aan met het rode trainingsshirt en pak dan nog snel een broodje. Om 18:00 vertrek ik naar voetbal.Bezweet stap ik mijn vaders auto weer in. We hadden vandaag conditie en kracht training, dus morgen heb ik hoogst waarschijnlijk spierpijn. 'Hoe was het?' Vraagt mijn vader en rijdt de parkeerplaats af. 'Zwaar' zucht ik en neem een slok van mijn water.
Thuis aangekomen stap ik meteen onder de douche, en doe mijn lenzen uit. Ik check mijn telefoon en zie dat George me heeft gedmt.
Hey! Zou ik misschien je nummer mogen? Gaat wat handiger dan steeds dmen 😜
19:23Ik glimlach en reageer.
Tuurlijk :) +316 12345678
Al snel krijg ik een whatsappje binnen van een onbekend nummer.
Hello, Im george, nice to meet you.
20:56
Hello George, Im Alex.
Nice to meet you too.
20:57 >>
Afbeelding
20;57Ik download de foto, het is de foto van in Duitsland, op de berg. Hij is best leuk.
@a.steendam: @newhopegeorge ❤
________________________________
@newhopegeorge: miss you :( ❤
@newhopeclubfan1 :ohmygod are you and george dating ?
@newhopeclubfan2 : @newhopegeorge follow me
@newhopeclubfan3 : Are you dating George? Cute!
@lainabakler: OHMYGOD YES GALEX IS REAL
@a.steendam: @lainabakler stfu 🙄
JE LEEST
instagram / GS
Fanfiction' @newhopegeorge volgt je nu ' Fotos van Alex zijn van @scarlettleithold