Onze vlucht is vanacht om 3:00, dus we gaan maar gewoon niet slapen vanacht. We worden om 00:15 opgehaald door een taxi en dan zijn we als het goed is rond 1:00 bij het vliegtuig. Het is nu 8:00 en we hebben al gegeten, en doei gezegt tegen de jongens. We zijn nu bezig met onze koffers inpakken. Justin had me geappt en zei dat hij en mama een verassing hadden voor wanneer ik terug zou zijn, en ik haat verassingen. Justin zei dat ik het heel leuk ga vinden en mama zei dat zelfs papa enthousiast was. Ik zucht en prop het laatste shirt in mijn koffer. Ik doe nog een rondje door de kamer en kijk of ik echt alles heb, en als dat het geval is doe ik mijn koffer dicht. 'Ik ben klaar, wat gaan we nu doen?' zeg ik als ik Suus in de keuken zie. 'We kunnen nog wel even naar het stadje gaan ofzo? Of gewoon film kijken' stelt ze voor. Ik knik 'ik vraag het wel aan Emma' zegt ze en ze loopt naar Emma's kamer. 'We gaan naar het stadje, doe je schoenen aan' zegt Emma even later terwijl ze blij haar kamer uit huppelt. We doen onze schoenen aan en lopen naar buiten. Suus zei dat ze had gehoord dat er rechts ook een stadje is, en wij gingen tot nu toe steeds naar links, dus nu gaan we naar rechts. Na 15 minuutjes te hebben gelopen komen we aan bij een winkelstraat. 'SHOOPPPEEEN' schreeuwt Suus en doet een dansje, waardoor Emma en ik facepalmen.
'Ben thuis!!' schreeuw ik door het huis. Lola komt huppelend naar me toe rennen en ik ga met haar spelen. 'Hey, hoe was het?' vraagt mijn moeder terwijl ze mijn spullen van de grond afpakt en ze in de woonkamer neerzet. 'Super leuk' zeg ik, niet opkijkend van Lola. 'Het cadeautje is in de tuin met Justin, waarschijnlijk heeft hij je niet gehoord' zegt mama en ik pak loop met lola naar de tuin, waar ik een schattige blonde puppy zien. 'Aaaawe' zeg ik, smeltend om het kleine hoopje wol. Als het mij ziet rent het meteen naar mij toe en ik zak door mijn knieën. 'Dat is beau, mijn zoon' zegt Justin, trots kijkend naar het hondje, waardoor ik lach. 'Waarom heb je me dit niet gezegt wat een poepje' zeg ik, helemaal blij. 'Ik zei toch dat we een verassing hadden, nou suprise' zegt Justin en ik aai het hondje. 'Waar is pap?' vraag ik aan mam die naar ons kijkt. 'Werken, hij is rond 18:00 thuis' zegt ze.'ik ga mijn spullen uitpakken en dan slapen, we hebben vanacht niet geslapen' vertel ik tegen niemand is het speciaal en loop met mijn koffer en tas naar mijn kamer, waar ik alles snel opruim, en dan mijn bed in duik.
Als ik wakker word, pak ik eerst mijn telefoon en check alle berichtjes die ik heb gemist en ongeopende snaps. Ik heb alleen een bericht in de groep met Blake, George, Reece, Mel en Emilie, waarin 60 berichten zijn gespamt over wat ze gaan eten, wat ik dus snel wegklik want ik heb geen zin om dat te lezen. Ik pak mijn ipad en begin maar gewoon wat filmpjes te kijken.
15 minuten later word ik gebeld door Laina. 'Ik kom langs over 10 minuten met Marije en we komen feestje vieren met je hondjes tot zoooo' zegt ze en hangt voordat ik uberhaupt iets terug kan zeggen op. Ik grinnik en stap uit bed. Ik doe een grijze trui aan met een nike legging en wat wollen sokken en was mijn gezicht. 10 minuten later gaat de deurbel en ik doe open. Lola en Beau rennen naar Laina en Marije en ze beginnen meteen al met spelen. 'Iemand wat drinken?' vraag ik, en ze knikken beide.
Na een uur met de hondjes te hebben gespeelt gaan we gewoon een film kijken. We gaan naar boven maar Beau kan nog niet traplopen dus moet ik haar optillen, maar Lola huppelt wel zelf mee de trap op. Laina maakt een foto en zet hem op haar verhaal, en ik screenshot het want het is wel schattig.@a.steendam: new family member 🐶❤️
________________________________
@lainabakler: OH MIJN GOD WAT EEN FUCKING POEPIE
@lainabakler: Beau is zo lief he jeetje
@emmaaax: SINDS WANNEER HUH WASROM ZEG JE DIT NIET
@newhopegeorge: omg neem hem mee dinsdag alsjeblieft
@m.arije__: HIJ IS ZO LIEDDDRREEF
@justinsteendam: mijn hond
JE LEEST
instagram / GS
Фанфик' @newhopegeorge volgt je nu ' Fotos van Alex zijn van @scarlettleithold