1.8

167 6 2
                                    

Alex
'Alex, schiet nou eens op. Waarom ben je altijd zo langzaam?' Zucht mijn moeder die de dekens van me aftrekt. 'Uuurf, ik heb geen zin in mensen vandaag' zucht ik en druk mijn hoofd in mijn kussen. 'Komop, je hebt Rover en Amber al 2 jaar niet gezien, schiet gewoon op' zegt mijn moeder een beetje te geïrriteerd en loopt dan stampvoettend de kamer uit. Met een ochtendhoofd ga ik rechtop zitten en staar naar mijn muur. Rover en Amber zijn mijn neef en nicht. Vroeger konden we het heel goed met elkaar vinden, maar ze zijn verhuisd naar Engeland, dus nu zie ik ze bijna nooit meer. Ze zijn dit jaar hier heen gekomen voor mijn oma's 80e verjaardag, en ze vonden het een goed idee om te gaan zwemmen. Ergens ben ik wel blij dat ik ze weer zie, maar waarschijnlijk word het wel vet ongemakkelijk.
Ik pak een bikini uit mijn kast en doe een 'mom jeans' en een zwart shirt erover heen. Snel was ik mijn gezicht en poets mijn tanden. Ik doe mijn schoenen aan en pak dan mijn telefoon uit de lader. 'We kunnen gaan' zucht ik als ik de trap afloop. Meteen trekt Justin me aan mijn arm mee naar de auto. 'Doei, wij gaan!' schreeuwt Justin nog maar binnen. 'Zo, jij hebt dr zin in' zeg ik grinnikend terwijl ik de gordel vast doe. Hij knikt enthousiast en rijdt dan de oprit af.

'Wow Rover, sinds wanneer ben jij zo ongelovelijk lang' lach ik terwijl ik hem een knuffel geef. Hij lacht en rolt zijn ogen. 'Alex en Rover! Kijk even in de camera, oma wil fotos' zegt Amber. Rover en ik lachen in de camera en Amber maakt een foto, terwijl Justin een ijsje eet.
'Amber, je haar is zo mooi.' Zeg ik en speel wat met haar haar. We zijn ergens in een strandtentje, wachtend op ons eten. Ik heb 2 hotdogs besteld en zij 2 hamburgers. Ook 1 voor de jongens dus. 'Had ik die foto met Rover eigenlijk al laten zien?' ik kijk haar vragend aan. 'Die van vanochtend' lacht ze. 'Ooh die, nee nog niet gezien' antwoord ik. 'Wacht ik stuur hem even.' Zegt ze en al snel maakt mijn telefoon een geluidje. 'Awe die is echt leuk' zeg ik glimlachend. 'Post hem op insta' zegt Amber en pakt de hamburgers aan van de man achter de balie. Ik pak de hotdogs en we lopen terug het strand op.

@a

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

@a.steendam: family day :) @steendamrover
________________________________
@lainabakler: waarom zijn al jouw familie leden knap
@justinsteendam: @lainebakler thanks :)
@lainabakler: NEE ZO BEDOELDE IK HET NIET
@newhopegeorge: cute ❤
@suuspeddel: sinds wanneer heeft nederland mooie stranden?

instagram / GSWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu