1.3

185 7 0
                                    

Alex

Vandaag was de laatste dag van onze examens. Het is nu vrijdag en morgen, overmorgen en de dag daarna gaan we met zijn 5en naar de efteling om te vieren dat het eindelijk over is. Emma, Suus, Laina, Marije en ik. We blijven in zo een leuk huisje. Ik heb mijn spullen al ingepakt.

Hey, kan je zo skypen x?
20:31.
                                                   Ja sure :) hoelaat?
                                                                         20:31
Ik kan nu wel?
20:31
                                                        Okay, Bel maar
                                                                         20:32

Nog geen minuut later gaat het skype geluidje af.
Ik accepteer zijn verzoek om te skypen en binnen 10 seconden is George zijn hoofd te zien op mijn laptop scherm.
'Hey' zeg ik.
'Hey' zegt hij.
'Zijn je examens over?'
'Ja, eindelijk' zeg ik en gooi mijn armen in de lucht.
George grinnikt.
'Heb je vanavond geen optreden' vraag ik nu.
'Nee, dagje vrij, morgen is de laatste' zegt hij een beetje opgelucht.
'Zozo, blij, is touren niet leuk?' Lach ik
'Nee nee, het is heel leuk hoor, gewoon een beetje heel erg vermoeiend' zegt hij en ik knik.
'Ik mis je' zucht hij.
'Ik jou ook' zeg ik met een schuine glimlach.
'Over een maand gaan we al op vakantie' zegt hij, nu wel blij.
'Ja! Ik heb er echt zo veel zin in!!' Zeg ik blij terug.
Lola legt haar pootje op mijn been en ik kijk naar beneden. 'Hey kleine' zg ik en til haar op.
'Awe, is dat je hond?' Vraagt George.
'Nee, dit is mijn televisie' zeg ik en rol mijn ogen. George lacht.
'Mag ik je kat zien?' Vraagt George
'Mijn kat? Ik hen geen ka- oooooh mijn kat.... ja die is uhm, weggelopen?' Zeg ik vragend, waarop george weer lacht.
'Je heb geen kat he?' Zegt hij lachend.
'Nope' zeg ik nu ook lachend.
'Tegen wie praat je? Oh, hoi george' zegt Justin, en loopt meteen mijn kamer weer uit. 'Doei Justin!' Schreeuw ik en ik hoor Justin en George beide lachen.

Ik rek me uit, en loop mijn bed uit. George en ik hebben gister nog 2 uur geskyped, en daarna ben ik in slaapgevallen. Vandaag ga ik naar de efteling, voor het eerst in mijn leven. Over 10 minuten word ik opgehaald, daarna halen we Emma nog op en dan rijden we door naar de efteling.

@a

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

@a.steendam : efteling dag 1 was leuk met cuties :)
@suuspeddel @lainabakler @emmaaax @m.arije__
________________________________
@emmaaax: wow, ik lijk echt niet op mezelf op deze foto :0
@a.steendam: @emmaaax komt omdat je je haar heb geverft soekel
@m.arije_ : IK KIJK VEELS TE SERIEUS DELETE
@lainabakler: ik weet niet waarom ik zo eng naar emma lach maar het it happened dusja
@suuspeddel: let's all wear white shoes and not tell suus :0
@emmaaax: @m.arije__ HEEFT TOCH OOK HAAR HAAR GEBERFT EN DIE LIJKT OOK NOG OP HAARZELF
@m.arije__: ssst dat was een geheimpje @emmaaax
@m.arije__: @suuspeddel: lets all wear sweaters and not tell marije
@a.steendam: @suuspeddel @m.arije__ jullie zijn echt vreselijk HAHHAH
@newhopegeorge: cute :) have fun love ❤️

instagram / GSWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu