GISTER WAS THE TIDE CONCERT EN IK BEN NU DOOD
alex
Ik zit alleen op de hotel kamer van George en mij. Iedereen is eten in een restaurantje, maar ik had gezegt dat ik misselijk was. Leugen, maar ik moet soms even alleen zijn, anders word ik gek. Als het goed is zijn ze ongeveer 2 uur weg, dus heb ik wel wat tijd. Ik besluit om een bad te nemen, en daarna gewoon rustig muziek te luisteren op de bank.'Hey' zegt George als hij de hotelkamer binnen komt. Hij knuffelt me vanaf achter en gaat daarna naast me zitten. 'Voel je je al wat beter?' 'Ja, het gaat wel weer' zeg ik en glimlach naar hem. 'Denk je dat je mee kan naar buiten? We wilden wat gaan drinken ergens' ik knik. 'Ik kleed me even om' zeg ik en loop naar mijn koffer, waar ik een shirtje uit haal en een spijkerjasje. Ik doe gewoon een blauwe broek aan.
'Wowowowow wat gaan jullie doen, Blake, mel en ik zijn niet meerderjarig' zeg ik als ze een club in wilde gaan. 'Oh ja, shit... koffie dan?' vraagt Emilie. 'Spelbreker' zucht Blake en loopt dan achter Emilie aan naar het koffiewinkeltje. 'boos' zeg ik zacht en ga ergens achteraan lopen. 'Is er iets?' vraagt George bezorgt als hij naast me komt lopen. 'Nee hoor, voel me gewoon niet zo heel lekker' zeg ik met een nepglimlach. George slaat beschermend zijn arm om me heen en we nemen plaats op een bankje in het winkeltje.
'Ze hebben pizza! Wie wil pizza?' schreeuwt Reece wijzend naar een pizzakraampje. 'Iedereen wil pizza' lacht Mel en gaat samen met Reece 6 stukken pizza halen. Mel drukt een stuk pizza in mijn handen en ik neem er een hap van. George kijkt me verbaasd aan en ik schenk hem een kleine glimlach terwijl ik de pizza verder op eet.
'Je voelt je helemaal niet misselijk, of wel?' vraagt George na een tijdje als we in bed liggen. Ik slik. 'Jawel' lieg ik en ga op mijn zijliggen, met mijn rug naar George toe. 'Oh okay, maar hoezo was je ineens zo stil? Ik weet dat je je toen al beter voelde' zegt George en draait me om, zodat ik hem aankijk. 'Blake' zucht ik, waardoor George me raar aankijkt. 'Volgens mij is hij een beetje boos, door mij hadden jullie je uitgaansding niet' zeg ik met een schuine glimlach. 'Wow, hoezo denk je dat? Heeft hij wat gezegt' 'nee, nee laat maar, het is stom' zeg ik wuif het weg. 'Ik ga slapen' zeg ik en George trekt me dichter tegen hem aan. Ik leg mijn hoofd op zijn borst en val al snel in slaap.
@a.steendam: pizzaaaa 🍕
________________________________
JE LEEST
instagram / GS
Fanfiction' @newhopegeorge volgt je nu ' Fotos van Alex zijn van @scarlettleithold