1.6

144 8 0
                                    

Alex

Het is 1 mei. Ook wel bekend als de dag van het Shawn Mendes concert. Even gillen met zn allen. Ik ga er heen met Justin. Beide zijn we al sinds magcon fan van Shawn, alleen konden we vorig jaar niet naar zijn concert gaan aangezien het uitgekocht was in 2 seconde ofzo :( maarja, vandaag gaan we wel!! 'Justinnn! We moeten gaan' zeur ik voor de zoveelste keer. 'Jaja ik kom al ik kom al, doe maar rustig' zegt hij en komt de trap aflopen. Ik scan zijn outfit. Blauw broek met wit shirt en zwarte pet. 'Welke schoenen ga je daaronder doen?' vraag ik terwijl ik mijn zwarte nikes aan doe. 'Mn witte stan smiths'  zegt Justin en doet zn schoenen aan. 'Klaar voor?' zegt hij. Ik knik en spring op. 'Jij rijdt!' zeg ik en ga snel in de bijrijdersstoel zitten. 'Prima' zegt hij en start de auto op. 'Jij heb de kaartjes mee toch?' vraagt hij. Ik maak een instemmend geluidje en hij rijdt met de auto naar Amsterdam.

'Prima, loop maar door naar achter dan controleren wij even uw tassen' zegt de man nadat hij onze tickets heeft gescant. Onze tassen worden gecontroleerd en al snel kunnen we doorlopen. We hadden tickets voor het voorste staanvak dus we staan best wel heel erg dichtbij. Ik maak een foto van het podium en zet er bij: ' ready for shawn :p ' ik zet hem op mijn verhaal en wacht dan tot het voorprogamma begint. James TW, ik hou van zijn muziek.

'Hoe vond je het?' Vraagt Justin aan me. 'Is dat uberhaupt nog wel een vraag? Het was geweldig!' zeg ik en hij moet lachen. 'Burger king?' vraagt hij. Ik knik en we lopen samen de zaal uit. 'Jeetje wat is het druk' zucht ik. 'Tja, heel de ziggo dome is hongerig' lacht Justin. Na 10 minuten in de rij hebben gestaan, bestellen we ons eten, wat we vrijwel meteen mee krijgen. We gaan ergens random op een bankje zitten, onze hamburgers opeten. 'Zullen we naar paradiso gaan? Hey violet trad daar net op en ze komen vaak na hun optreden naar buiten' zeg ik. Justin knikt en zo rijden we naar paradiso. Zoals ik al had gedacht, zijn ze buiten bezig met het meeten van hun fans. Onopvallend gaan we in de rij staan.

'Ohmygod... ik heb Rena geknuffeld!' Zeg ik blij als we weer in de auto zitten. 'Ik zag het' lacht Justin en rijdt de parkeerplaats af.

@a

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

@a.steendam: Shawn was geweldig :))))))))) @justinsteendam
________________________________
@suuspeddel: #siblinggoals
@melkir_: jaloers :( ik wilde ook naar Shawn
@na.feennx: OHMYGOD BEN JE NAAR SHAWN GEWEEST
@qquin: ^^ SNSJNSJZ
@newhopegeorge: ik hou van shawn
@m.arije__: WAT hd shawn aan?!!?? Was hij cute? Nouja shawn is altijd cute maar you get me
@a.steendam: @na.feennx JAJAJAJAJAJA
@a.steendam: grijs shirt waar op stond 'I love Marije' :P
@m.arije__ : 🙄🙄

instagram / GSWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu