Alex
'Aaaaa!! Nog maar 3 weken!!' Zegt George blij door de telefoon. 'Jaaaa can't wait' zeg ik blij terug. 'Is het trouwens goed als de jongens en ik 2 dagen van te voren alvast naar Nederland komen? Op de dag dat we naar Bora Bors vliegen, zijn er geen vluchten van Engeland naar Amsterdam' zegt George. 'Ja tuurlijk is dat goed' 'mooizo, hoe was shawn?' 'Super leuk! Still jealous dat jij hem hebt ontmoet tho' zeg ik. Hij lacht. 'Stiekem was die foto gewoon je achtergrond voor 10 maanden. 'Mmmh, 2 dagen' zeg ik en George begint ineens keihard te lachen. 'Oh geweldig' zegt hij en stikt half van het lachen. 'Zo grappig was het niet eens hoor' zeg ik en grinnik. 'Alex, we moeten gaan!' Schreeuwt Justin vanaf beneden. 'Nouja, je hoort het, ik moet gaan. Conditie training, jottem. Byee' zeg ik zuchtend. 'Hahah succes, doei love' zegt hij en ik hang op. Ik ren snel de trap af, pak een flesje water uit de koelkast en mijn voetbalschoenen uit de kast. 'Lets go' zeg ik en maak een raar hupje naar buiten toe, waardoor Justin moet lachen.'Aaaau' kreun ik terwijl ik op probeer te staan van de bank. 'Spierpijn?' Lacht mijn moeder. Ik knik en Justin gooit iets naar mijn hoofd. Ik kijk hem even boos aan maar als ik zie dat het een zak chips is, begin ik al snel met eten. 'Wanneer ging je ookalweer op vakantie?' Vraagt mijn vader. '23 mei tot en met 10 juni. ' beantwoord ik zijn vraag. 'Dus je bent niet thuis op je verjaardag?' vraagt hij, lichtelijk geschrokken. 'Nope' zeg ik en probeer nog een keer op te staan. 'Ik ga met Lola wandelen, toedels' zeg ik en doe Lola aan de riem. Ik stop mijn oordopjes in mijn oren en loop het huis uit.
@a.steendam: doggooo 🐶🐶
________________________________
@justinsteendam: hey kijk nou, twee honden bij elkaar
@a.steendam: @justinsteendam 🖕🏻🖕🏻
@newhopegeorge: lola is echt een poepie
@newhopegeorge: jij ook hoor :)
@lainabakler: ik ga trouwen met je hond
@a.steendam: ik dacht dat je ging trouwen met mijn oma's hond? @lainabakler
JE LEEST
instagram / GS
Fanfiction' @newhopegeorge volgt je nu ' Fotos van Alex zijn van @scarlettleithold