Mel pov
'Reece, ik ga vandaag met Emilie en wat van haar vrienden naar de Londen, want die nieuwe ijswinkel is geopend' zeg ik tegen een slaperige Reece. Hij knikt. 'Veel plezier' zegt hij en hij gaat rechtop zitten en geeft me een knuffel. 'Ik ben rond 17:00 thuis ofzo, doei' zeg ik en sluit zijn slaapkamer deur. Ik ga naar beneden en zeg het zelfde tegen Lyndey en Jamie, reece zijn ouders. Daarna pak ik nog mijn tas en doe mijn schoenen aan in de hal voordat ik weg ga.
'Je shirt is een beetje groot, van Reece?' vraagt Emilie waardoor ik grinnik. 'Jap, zijn kleding zit lekkerder' zeg ik waardoor een blond meisje naast Emilie lacht. Ik had haar nog niet opgemerkt maar ik denk dat zij èèn van de mensen is met wie we gaan vandaag. 'Hey, ik ben Sasha' zegt ze en ik stel mezelf ook voor. 'Pam heeft afgemeld en daisey heeft problemen met de trein, dus we gaan met zn drieën. Zullen we gaan?' vraagt Emilie en ik en Sasha knikken en lopen samen met Emilie naar de bushalte.'Eigenlijk best dom, om een ijswinkel te openen in de winter' zeg ik. 'Ja of slim, want dan is er weinig concurrentie' zegt Sasha. 'Ik vind het ook wel dom, niet heel veel mensen willen ijs in de winter' zegt Emilie. 'Het is wel druk' zeg ik. Ik bestel koekjes ijs, Emilie besteld vanille ijs met avocado ijs, ja ik had er ook nog nooit van gehoord, en Sasha besteld vanille ijs met een koekje er in. 'Blake en Reece willen een foto, kijken' zegt Emilie, terwijl sasha en ik eten. Met ijs in mijn mond probeer ik te lachen in de camera, wat er best raar uit ziet. Sasha had hetzelfde probleem. 'Jullie moeten deze foto posten dan worden jullie volgers jaloers op ons ijs' zegt emilie en lacht. 'Welke volgers' grapt Sasha. Emilie, Alex en ik hebben best veel volgers doordat we de jongens kennen, maar Sasha niet want ze accepteerd bijna niemand, zelfs sommige klasgenoten niet, dus zij heeft minder volgers. Wij hebben ook prive accounts, maar dat is meer voor onderkin fotos en memes, want memes zijn geweldig. Sasha gebruikt haar insta ook bijna niet, haar laatste foto was in 2016.
@melkirst: ijsjes in de winter 🍦🍦
_______________________________
@xemilia: loves ❤️
@newhopereece: cute ❤️❤️ en mijn shirt hahahah
@a.steendam: omg ik heb daarover gelezen op buzzfeed als ik kom dinsdag gaan we dr lekker heen
@newhopegeorge: @a.steendam ik ga mee
@melkirst: @newhopegeorge @a.steendam I'm in
JE LEEST
instagram / GS
Fanfiction' @newhopegeorge volgt je nu ' Fotos van Alex zijn van @scarlettleithold