2.6

146 5 0
                                    

Alex

'VAKANTIEEE' schreeuwen Blake en George en rennen samen het vliegtuig uit. Druk in gesprek lopen Emilie, Mel, Reece en ik rustig het vliegtuig uit. 'Schiet ooop!' schreeuwt George en rent terug naar ons toe. 'Alex kom' zegt George en gaat voorover gebogen staan. Ik lach en spring op zijn rug, en George rent, met mij op zijn rug, naar de bagage band. Emilie zit bij Blake op zijn rug en Mel bij Reece. Onze bagage ligt nog niet op de band dus Reece, Blake en George gaan gewoon een hyper rondrennen, met ons op hun ruggen. 'Het is hier niet toegestaan om te rennen en te gillen, doe alstublieft wat zachter anders zou ik u van het vliegveld moeten verwijderen' zegt een bewaker die ons een beetje geïrriteerd aan kijkt. 'Sorry meneer' zegt George en gaat iets rechter staan. Als de man weg is gelopen lacht Reece ineens heel hard. 'Wow, rustig aan Bibby' grinnik als hij bijna op de grond valt van het lachen, en Mel dus ook. Ik spring van George zijn rug af en hij kijkt me geschrokken aan. 'Wat doe je ?' Vraagt hij met puppyogen. 'Lopen' grijns ik en loop terug naar de bagageband, waar onze koffers inmiddels al op liggen.

'Eerste dagje gewoon strandhangen? En dan morgen op excursie?' stelt Blake voor en iedereen knikt. Ik trek George aan zijn arm mee en loop naar onze hotel kamer. Ik pak mijn donkerblauwe bikini uit mijn koffer en doe hem aan in de badkamer. Hij heeft roze, lichtblauwe en zalm achtige bandjes. Ik doe nog snel mijn slippers aan en zie dat George ook al klaar is. We lopen samen naar de andere, en als iedereen klaar is lopen we naar het strand. Ik smeer mezelf in met zonnebrand van factor 50. 'Verbrand je snel?' vraagt george en begint van het insmeren van mijn rug en schouders. 'Ik verbrand als het 15 graden is' lach ik en George grinnikt.

@a

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

@a.steendam: 🌞🌞🌞🌞🌞
________________________________
@emmaaax: 😍😍
@newhopegeorge: Im in love with the shape of you
@newhopeblake: soepel man @newhopegeorge
@xemilia: onze bikini's matchen :D

instagram / GSWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu