4.8

134 4 4
                                    

'Waaat gaan we doen vandaag?' vraag ik vrolijk aan George, terwijl hij mij een kop thee geeft. 'We gaan een taart bakken, mijn moeder geeft een feest vanavond, en wij maken desssert' zegt George. 'Leuk!! Wat voor taart? En wat voor feest?' vraag ik en neem een slok van mijn thee, die nog veels te warm is. 'Voor dr fietsvrienden, en gewoon een normale taart maar we moeten het leuk versieren' zegt George ik kijk heel blij. Ik kan er ook niks aan doen maar ik hou van bakken. Normaal gesproken eet ik alleen al het beslag op dus komt er nooit een uitkomst... maar nu moeten we wel echt een taart maken, maar ik ga echt wel een klein beetje beslag eten. 'Hoelaat komen de mensen?' vraag ik, zodat ik kan inschatten hoelaat we moeten beginnen. '18:00 volgensmij, dus we moeten rond 16:30 beginnen, zodat het ook nog kan afkoelen.' Zegt george en ik knik. 'Plannen voor de tussentijd?' vraag ik. 'Ik heb samen met Blake en Reece afgesproken met Saffron en Anastasia, wil je mee?' vraagt hij en kijk heel vies. 'No thanks' zeg ik. Ik ken Saffron niet persoonlijk en heb ook niks tegen haar, maar ik vind haar wel een beetje apart. Geen haat hoor, misschien is ze in het echt heel anders dan op youtube, maar ik hoef het eigenlijk niet te weten. George lacht, hij weet wat ik vind van Saffron. 'Zo slecht is ze niet hoor' zegt hij. 'Zal wel, ik ga Mel bellen' zeg ik en pak mijn telefoon. 'Eigenwijs kind, de broodjes zijn klaar, hoeveel wil je er?' vraagt George en haalt de broodjes uit de oven. 'Twee graag, en dankje! Ik vind jou ook heel lief' zeg ik en glimlach heel fake, waardoor hij, zoals normaal, lacht.

George is al weg, hij werd opgehaald door Blake en daarna reden ze door naar Reece. Mel en ik hadden om 13:00 afgesproken, het is nu 11:45. Ik had een trui besteld bij tommy hilfinger gister avond, en ik hoop dat hij op tijd komt om hem vandaag aan te doen. Het zou tussen 12:00 en 14:00 uur worden bezorgd, dus als ik nu ga douchen kan ik om 12:00 voor de deur gaan zitten. Ik stap onder de douche en was mijn haren. Daarna doe ik mijn badjas aan en ga aan George zijn bureau zitten, want we delen een kamer. Ik laat alle deuren in het huis open staan zodat ik de bel kan horen als de bezorger komt. Ik begin met mijn makeup en haar en als ik 1 wenkbrauw heb gedaan gaat de bel, waardoor ik schreeuw, want ik schrok. Ik sprint naar beneden en doe de deur open. De man kijkt me even raar aan omdat maar één kant van mijn gezicht makeup heeft. Hij geeft me het pakketje en ik moet ergens tekenen. 'Bedankt, fijne dag' zeg ik en sluit de deur, en doe dan een gek sprongetje. Ik ren meteen weer naar boven waar ik snel de doos openmaak. Ik trek de trui aan en kijk blij in de spiegel. Het is wel een wat dunner materiaal dan ik gedacht had, maar ik vind hem nogsteeds heel leuk. Hij is donkerblauw en de mouwen zijn verschillend van kleur. Ik pak een broek en doe hem aan, en ga dan verder met mijn makeup.

* dat is de trui*

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

* dat is de trui*

Ik doe nog mijn witte schoenen aan en loop naar Mel.

Na 10 minuutjes te hebben gelopen klop ik op de deur, en wacht tot Mel open doet. 'Hey' zeg ik en stap naar binnen. Ik trap mijn schoenen uit en hang mijn jas op aan de kapstok. 'Leuke trui, is die nieuw?' vraagt ze als ik mijn jad uit heb. 'Ja, is net binnen gekomen' zeg ik blij. 'Ik heb ook een nieuwe trui! Hij ligt boven, ik laat hem zo wel zien' zegt ze en ik knik. We gaan gewoon wat afleveringen van gilmore girls kijken want we hebben beide een obsessie, en na een paar afleveringen ga iknaar George zijn huis, want we moeten nog een taart maken. Ik neem afscheid van Mel en pak nog een koekje en loop dan naar 'huis'

'Klaar voor?' vraagt george als hij de kamer binnen komt. 'Ja' zeg in en spring op van het bed. Ik had me even omgekleed want ik wilde niet dat mn trui nu al vies werd. Ik heb een zwart shirt aan met een hoge kraag en mom jeans want die zitten gewoon lekkerder.
De taart zit in de oven en George en ik zijn gewoon aan het praten in de keuken. We hebben het over de premiere van morgen. Ze hebben twee liedjes in de film early man. Ik zit op het aanrecht en George staat voor me. 'Hoe was het met saffron?' vraag ik. George lacht. 'Het was wel gezellig' zegt hij en ik knik. De oven piept als teken dat de taart klaar is en George pakt hem er uit. we laten hem 20 minuutjes afkoelen en dan gaan we hem versieren. We maken hem wit met slagroomdingetjes en doen er kleine fietsjes op. We doen chocola rond de rand want dat is gewoon lekker en dan is het klaar. 'Wij hebben talent' zeg ik. George lacht, 'wel een beetje' we laten de taart in de keuken staan zodat Natasha hem zometeen gewoon kan pakken, en george en in gaan naar boven.

@a

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

@a.steendam: 🎂
________________________________

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jan 14, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

instagram / GSWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu