Alex
We zitten in het vliegtuig naar Bora Bora. We vliegen eerst naar Australië, waar we dan een nachtje slapen, en daarna gaan we met een kleiner vliegtuig door naar Bora Bora. We zijn nu al 13 uur onderweg en ik verveel me dood. Ik heb ondertussen al 3x mijn maandafspeellijst geluisterd, 2 films gezien en nog 3 uur geslapen. George en ik zijn momenteel handje klap aan het doen, wat Blake en Reece super erg irriteerd. Mel en Emilie slapen beide dus die zeggen er niks over, en van de andere passagiers van het vliegtuig krijgen we alleen boze blikken, valt dus wel mee allemaal. 'Mijn handen gaan pijn doen, steen papier schaar?' Vraag ik en stop met het handjeklap ding waar we al 20 minuten mee bezig waren. George stemt in en al snel zitten we in een potje steen papier schaar wat we veel te serieus nemen.'Blaaaakee, pssst, blake? Kom met ons kaarten' zeg ik en prik Blake in zijn achterhoofd. Blake zit in de rij voor ons, en is de enige samen met George en ik die nog wakker is. 'Best' zegt hij en staat op van zijn stoel. Voorzichtig loopt hij langs een slapende Emilie en een slapende oude man. De stoel naast George is vrij dus Blake gaat daar zitten. 'Ik schud de kaarten' zeg ik enthousiast en pak het pakje kaarten uit mijn tas. Ik geef iedereen 7 kaarten en al snel zitten we in een potje pesten.
'Alex, hoe heb jij zoveel energie? We zijn al 15 uur onderweg, je hebt pas 2,5 uur ofzo geslapen en we hebben ook nog eens een nachtvlucht.' zucht Blake, die waarschijnlijk gek word van mijn drukheid. 'Ah, de vermoeidheid komt zometeen pas. Ik ben altijd druk als ik moe ben, daarna val ik dood' lach ik en gooi een joker op de stapel, waardoor George er nu al 7 moet pakken. 'Gooi er een 2 op' fluister ik zacht naar George en hij moet lachen. Hij gooit er een ruiten 2 op en Blake zucht hard. 'Nu moet ik er 9 pakken, bedankt maat' zegt Blake en pakt geïrriteerd 9 kaarten van de stapel. 'Jij legde als eerste 2 hoor, jij begon' zegt George als reactie op Blake. 'Ja omdat Alex zo schijtvervelend was' zegt Blake en nu rol ik mijn ogen. We maken dit potje nog af en dan gaat Blake terug naar zijn stoel. 'George?' vraag ik, leunend tegen zijn schouder. 'Ja?' 'Is het goed als ik even ga slapen?' 'Tuurlijk, kom' zegt George en trekt me tegen hem aan. Mijn benen liggen opgevouwen op mijn stoel en ik lig tegen George aan. 'Weltrusten' zegt George en geeft me een kusje op mijn achterhoofd. 'Weltrusten' reageer ik en sluit daarna mijn ogen.'Awe, kijk nou wat schattig' hoor ik een hoge stem zeggen. Ik open langzaam mijn ogen en zie Blake en Emilie beide met hun hoofden naar mij en George toe gericht. 'Volgensmij heb je ze wakker gemaakt' zegt blake tegen Emilie. Snel draaien ze zich terug om en doen alsof ze niet aan het kijken waren. 'Hey, lekker geslapen?' vraagt george met een ochtendstem. 'mmmhmhh, hoelang moeten we nog' vraag ik en begraaf mijn gezicht in George's borst. 'Een half uurtje' zegt george en ik kreun, ik heb geen zin meer in deze vlucht.
'Ik ben zo vermoeid maar niet in de manier van ik wil slapen maar in de manier van ik wil in koud water zwemmen' zucht ik en gooi mijn koffer op de grond. George grinnikt. 'Kom zwemmen dan, er is hier een zwembad hoor' ik kijk hem blij aan en ren meteen naar mijn koffer, waar ik mijn bikini uithaal, in de badkamer doe ik het snel aan en doe mijn haar in een knot. 'Kom' zeg ik blij en trek george aan zijn arm mee naar beneden, waar het zwembad is. Vrijwel meteen spring ik het zwembad in.
'Gaan jullie mee Australië verkennen?' Vraagt Mel, die samen met Reece, Emilie en Blake langs het zwembad staan. 'Ja!' schreeuw ik en ren het zwembad uit naar de hotelkamer om me om te kleden. Ongeduldig sta ik voor de deur wachtend op George, die de sleutel heeft. Als george er is loop ik meteen naar mijn koffer en pak een kort blauw broekje en een wit shirtje. Ik föhn mijn haar en borstel het door, en daarna doe ik meteen mijn schoenen aan.
'Wow, we matchen alle 3' zeg ik als Mel en Emilie ook naar beneden komen lopen. 'Hier moeten we sowieso een foto van maken' lacht Emilie. 'Ja, maar niet hier, ergens in de stad of ergens met een mooie achtergrond, niet in een hotellobby' zegt Mel en ik knik.
@a.steendam: melbourne, australia ✨
________________________________
@newhopereece: too bad dat we hier maar een dag blijven
@newhopegeorge: krijgen Blake en ik niet eens credits voor ons fotograven werk?
@xemilia: we matchie matchie
@melkirst: wish we could stay here forever
JE LEEST
instagram / GS
Fanfiction' @newhopegeorge volgt je nu ' Fotos van Alex zijn van @scarlettleithold