Een irritant piepend geluid komt mijn oren binnen en vermoeid zet ik mijn wekker uit. Ik laat een luide kreun horen en stap dan mijn bed uit. 'Berlijn' zucht ik en loop dan naar mijn bureau toe, waar ik mijn lenzen in doe. Ik pak mijn telefoon uit de oplader en loop naar de badkamer. Ik doe mijn haar in een rommelige knot en was dan mijn gezicht. Ik smeer wat moisturizer op mijn gezicht en poets mijn tanden terwijl dat intrekt. Ik loop terug naar mijn kamer, en doe mijn makeup. Ik borstel mijn haar en kleed me dan om.
'Hey, ben er over 5 minuutjes. Ben je al klaar?'
Ik kijk op de klok. 05:58
'Jap, tot zo!'
Ik doe snel mijn toiletspullen in mijn toilettas en die stop ik in mijn rugzak, waar ook een pyjama, 2 setjes kleding, ondergoed, portomonnee en oplader in zit. Ik pak snel een appel uit de fruitschaal en doe dan mijn schoenen aan. De auto komt aanrijden en ik stap in.
Laina zit achterin en Marije zit voorin aan het stuur. 'Hey!' Zeg ik vrolijk en leg mijn tas op de bijrijdersstoel voorin. 'Hey, Marije had zelf al tickets, dus die gaat gezellig met ons mee' zegt Laina. Ik knik. Ik ken Marije natuurlijk niet heel goed, maar de keren dat ik met haar heb gepraat, was ze heel aardig.
'Kom we maken even een snapchat' zeg ik en pak snel mijn telefoon.'Berlijn 🇩🇪' zet ik erbij en laat hem aan Laina zien. Ze knikt en ik zet hem op mijn verhaal.
'Urf, zullen we even een stop maken?' vraagt Marije na anderhalf uur rijden. Ik stem in en Laina schreeuwt bijna ja. We stappen uit bij een restaurantje naast de weg en ik doe een gele trui, die ik in mijn tas had zitten, over mijn shirt heen. Ik pak mijn geld en telefoon en we lopen naar binnen. 'Wat willen jullie? Ik trakteer' glimlach ik. Omdat Laina heeft gezorgt dat ik naar dit concert kan, en Marije ons daarheen rijdt, vind ik dat ik ook wel even wat mocht doen. 'Doe maar een spaghetti carbonara' zegt Laina. 'En jij?' Vraag ik aan Marije. 'Macaroni bolognese' zegt ze. Ik knik en loop naar de balie, waar ik het eten plus een bord met pennen en kaas bestel. Ik ga terug zitten en we wachten op ons eten.
Na 10 minuten werd ons eten gebracht en al snel begonnen we met eten. Het was misschien nog vroeg, maar we hadden honger. 'Hahaha je matched met je eten!' zegt Laina met volle mond. Ik grinnik en ga door met eten. 'Kijk! Precies het zelfde!' Zegt Marije en laat een foto zien. 'Kan je die naar me sturen?' Vraag ik lachend en ze knikt. Al snel heb ik de foto binnen en post hem op insta, want ja, waarom niet?
@a.steendam: matching with ma food :P credits naar @m.arije__
________________________________
@lainabakler: mijn eten is lekkerder
@m.arije__: @lainabakler mijne is het lekkerst
@suuspeddel: wooow waar is dat?
@a.steendam: ergens op bij nijmegen in de buurt @suuspeddel
@newhopegeorge: nice sweater ;)'Holy fuck Alex! George heeft gereageerd op je foto!!' Zegt Laina, bijna stikkend in haar eten.
'I know hij is zo lief' zeg ik. Marije en Laina kijken elkaar met grote ogen aan en gaan dan verder met hun eten.
'Gaan we weer?' vraagt Marije aan ons. 'Yes, lets go' zeg ik en sta op. Laina en Marije volgen mijn voorbeeld en we stappen de auto weer in. 'Hoelang moeten we nog rijden?' Vraagt Laina zuchtend. '5 uur' grinnikt Marije en Laina laat een harde zucht horen. Ik doe mijn oordopjes in mijn telefoon en staar wat uit het raam terwijl long way down van one direction door mijn oren galmt.
JE LEEST
instagram / GS
Fanfiction' @newhopegeorge volgt je nu ' Fotos van Alex zijn van @scarlettleithold