Alex
'Urfg, hoezo wil je nu nog naar buiten? Het is koud, en hoogst waarschijnlijk worden we ontvoerd' zucht ik. George en ik zijn ondertussen al weer terug van het avond eten, en we zaten samen in onze pyjamas op de bank, gewoon youtube filmpjes te kijken. Tot dat George met het geweldige (note the sarcasm) idee kwam naar buiten te gaan. 'Ik heb geen eens een broek aan' zeg ik en rol mijn ogen. 'Je shirt is lang genoeg, en je ziet er schattig uit zo, kom nou maar' ik zucht hoorbaar, maar loop dan toch achter George aan naar buiten. 'Heb je de sleutel?' vraag ik nog een keer voor de zekerheid voordat ik de deur sluit. George knikt en pakt mijn hand vast.
'Dus als ik het goed heb, wilde je alleen naar buiten om een ijsje te halen bij de mc donalds?' vraag ik lachend terwijl george zijn ijsje op eet. 'Jap' zegt hij en kijkt me blij aan. 'Hey! We matchen' roept George ineens, waardoor iedereen onze kant op kijkt. 'Hoe bedoel je we matchen? We hebben beide een pyjama shirt aan ja' zeg ik niet begrijpend. 'Schoenen' zegt hij alsof het allemaal heel duidelijk is. Ik kijk naar beneden en zie dat George en ik dezelfde schoenen aan hebben. 'Je hebt mijn schoenen gestolen' zeg ik nep boos tegen george. 'Of jij de mijne' zegt hij en gaat gewoon door met het eten van zijn ijs. 'Zullen we nog even langs de kanalen gaan?' Vraagt George aan me, terwijl we hand in hand door Amsterdam heen lopen. 'Nee, daar zijn alleen maar mensen high van de wiet' zeg ik. 'Ohja true, gaan we morgen dan wel?' Vraagt hij en ik knik. 'Kunnen we naar het hotel? Het begint nogal koud te worden' zeg ik en bibber een beetje. George trekt me dichter tegen hem aan en legt zijn arm om mijn schouder om me warm te houden. Samen lopen we terug naar het hotel.
@a.steendam: matchie matchie @newhopegeorge
________________________________
@lainabakler: ik ship jullie zo erg
@emmaaax: @lainabakler dont we all
@suuspeddel: parents
@newhopegeorge: je had het niet eens door hoor 😂❤
JE LEEST
instagram / GS
Fanfiction' @newhopegeorge volgt je nu ' Fotos van Alex zijn van @scarlettleithold