*tijdsprong van 3 daagjes anders werd het te saai (het is sowieso saai maar niet haten)*
Pov alex
Vandaag ga ik naar George toe, en natuurlijk de andere jongens en vriendinnen. Mijn vlucht is om 13:00 en ik kom daar in die tijd 13:45 aan, want het is daar een uur eerder. George komt me ophalen van het vliegveld en ik blijf gewoon in zijn huis slapen, want hij werd boos als ik een hotel nam. Ik blijf tot de 16e in Engeland, want daarna gaan de jongens naar Manilla voor drie shows, en Mel, Emilie en ik gaan gezellig mee. Het is nu 10:30 dus ik moet zo wel al weg. Ik word gebracht door mijn vaderen we zouden 10:35 weggaan. Ik hoef alleen nog mijn handbagage te pakken van boven en mijn schoenen aan te doen, dus ik loop snel de trap op en pak mijn rugzak. Ik laat mijn vader weten dat ik klaar ben en we rijden naar schiphol.
'Heel veel plezier he' zegt mijn vader en hij pakt mijn koffer uit de koffer. 'Gaat wel lukken' zeg ik en zwaai nog een keer voor ik weg loop. Mijn vader en ik zijn beide niet echt van de knuffels ofzo dus dat doen we nooit. Ik heb online al ingecheckt dus ik kan meteen doorlopen naar waar je je koffers afgeeft, en daarna naar de douane. Ik leg mijn spullen in zo een bakje en ga in zo een automaatmachine staan met mijn armen omhoog. Zoals altijd word ik weer gefoeieerd. Ik word altijd gefoeieerd bij deze dingen, echt altijd.
Als ze niks voelen mag Ik doorlopen en pak ik mijn spullen weer uit de bakjes. Bij de paspoort controle is er zoals altijd weer een super lange rij, dus ik moet daar wachten. Als ik eindelijk aan de beurt ben geef ik de douane man mijn paspoort en wacht eventjes. 'Waar ga je heen?' vraagt de man uit nieuwsgierigheid. Ik weet ook niet waarom maar de douanemensen praten altijd tegen mij, sinds jongs af aan al. 'Engeland' zeg ik en hij knikt. 'Fijne reis' zegt hij en ik bedank hem, en loop dan door. Het is nu 12:15, en de gate gaat open om 12:20. Vliegtuig boarden is vanaf 12:45 dus ik ga nog een een broodje halen bij een lunch plek en bestel ook een warme chocomel. Ik eet het rustig op en als ik klaar ben is het al 12:25, dus ik ga maar alvast naar de gate lopen.'Dames en heren, welkom in de vlucht 2982 naar Londen. De vlucht duurt een uur en 45 minuten. Het ziet er naar uit dat we op tijd kunnen vertrekken en er is geen turbulentie voorspelt.' zegt de piloot door de intercom. Daarna zegt hij nog wat dingen zoals de tempratuur en dat we onze riem vast moeten maken. Ik zit naast een oudere man, rond de 70 gok ik. Naast hem zit denk ik zijn vrouw. Ik hou van oude mensen, dus ik vind het wel toppie. Ik doe mijn oordopjes in mijn ipad en ga comfortabel zitten. Daarna zet ik de film die ik had gedownload op.
De film is net afgelopen en we moeten nog maar 10 minuten vliegen. We zijn al bezig met de landing. Het is nu 14:38 in onze tijd, maar dus 13:38 in Engeland. Ik heb in de tijd dat de film was afgelopen met het oude stel gepraat, want ze vroegen of ik helemaal alleen ging, waar ik dus op antwoorde en toen kwam er een lang gesprek over hoe hun elkaar hebben leren kennen. Blijkbaar zijn ze pas 3 jaar samen en kennen ze elkaar via tinder. Ze gaan naar Engeland om de man zijn ouders te zien.Ik wacht bij de bagage band op mijn koffer en als die na 20 minuten eindelijk komt, loop ik door naar de uitgang. Ik loop de klapdeuren uit en kijk rond om George te zoeken.
George pov
De klapdeuren gaan open en ik kijk gespant wie er uit komt. Niet Alex, jeetje, het duurt wel erg lang. De deuren gaan weer lopen en ik zie Alex er door heen lopen. Ze kijkt zoekend om haar heen en ik loop naar haar toe. Als ze mij ziet komt er een glimlach op haar gezicht en ik knuffel haar meteen. Zo staan we wel eventjes tot ze terug trekt. 'Ik ben zo blij dat je er eindelijk bent' zeg ik en pak haar koffer over. 'Ik ook' zegt ze.
@newhopegeorge: alexje is er weer ❤️❤️
___________________________
@a.steendam: ew deze foto is echt vreemd :(
@a.steendam: mn voeten lijken gigantisch en ik heb zoveel struggles met mn veters ahahah
@newhopeclubfan1: I love you George !!!!!
JE LEEST
instagram / GS
Fiksi Penggemar' @newhopegeorge volgt je nu ' Fotos van Alex zijn van @scarlettleithold