Alex
'Urfg, ik wil nog niet terug naar huis' zeur ik. 'Ik weet het, ik ook niet. Maar onze examens beginnen over een week en we moeten echt slagen.' reageert Emma. Ik knik en ga verder met het inpakken van mijn koffer. We zijn in Amerika, om coach ella te bezoeken. Dat stond al een tijdje op onze bucketlist en omdat we nu genoeg hadden verdient met ons baantje bij de ijssalon, besloten we het gewoon te doen. Jammer genoeg konden we maar 1 weekend, maar het was nog steeds heel leuk. Vanavond vliegen we terug naar Nederland.
'Ben je klaar? We moeten nog afscheid nemen van Hannah en Quinty.' ik kijk naar mijn koffer, die helemaal vol zit en kijk dan snel de kamer door. 'Ja, ik ben klaar. Lets go' zeg ik als ik opsta en mijn broekje recht doe. Hannah en Quinty zijn twee meisjes die we hebben leren kennen bij coach ella. We hoorden ze praten over een band die wij ook leuk vinden, en begonnen met ze te praten. Al snel hadden we elkaars telefoon nummers.'Ik ga jullie zo erg missen!' zegt Emma tegen Hannah en Quinty. Ze geven elkaar een lange knuffel. Ik sta er maar ongemakkelijk naast, ik ben niet zo een knuffelaar. 'We komen snel terug, promise' zeg ik en laadt Hannahs hand, die ik dus vast had, los. Ik lach nog een keer naar ze en loop dan met mijn koffer het vliegveld op. We checken in en gaan wat rond lopen bij de winkeltjes. Onze vlucht vertrekt over een uur, dus hebben we nog wel even de tijd.
@a.steendam: gonna miss my girls @na.feennx & @qquin ✨✨
________________________________
JE LEEST
instagram / GS
Fanfiction' @newhopegeorge volgt je nu ' Fotos van Alex zijn van @scarlettleithold