"Jimin, sana sütü kremanın içine dök diye verdim. İç diye değil."
"Ö-özür dilerim ben, sütü çok seviyorum. O yüzden içmiştim."
Küçüğün gözleri dolduğunda Taehyung kendini suçlu hissetmişti.
"Hayır hayır, kendini üzme. Sorun değil. Dolapta süt var. İstediğin kadar içebilirsin."
Küçük olanın gözleri anında parıldamıştı. Hemen dolaba koştu ve şişedeki sütü çıkarıp dolabın kapağını yavaşca kapattı. Taehyung, küçüğüne raftan bir bardak çıkardı ve süt şişesini Jimin'den alarak bardağa boşalttı.
"İşte. Şimdi içebilirsin."
"Teşekkür ederim teşekkür ederim teşekkür ederim!"
Küçük olan sevinçle ellerini çırptı ve Taehyung'un elindeki bardağı alıp yere oturdu. Tam sütü içecekti ki büyüğü onu durdurmuştu.
"Jimin, yere oturmamalısın. Hasta olabilirsin"
Ardından tezgahın arkasından çıktı ve yerde oturan minik bedeni kucaklayıp tezgahın üzerine oturttu. Jimin hiç istifini bozmadan sütünü içmeye devam ediyordu. Taehyung bir yandan kremayı çırpıyor, diğer yandan da Jimin'e sorular soruyordu.
"Kaç yaşındasın?"
Jimin elindeki bardağı dudaklarından ayırdı ve dudaklarında kalan sütü dili yardımıyla temizledi.
"Sana yaşımı söyleyemem. Annem duyarsa çok kızar."
"Merak etme. Annen duymayacak. Güven bana."
Küçük, Taeehyung'a iyice yaklaştı ve kulağına fısıldadı.
"On altı yaşındayım. Ama sakın anneme sana yaşımı söylediğimi söyleme. Bana çok kızar."
Esmer olan şaşkınlıkla gözlerini kocaman açtı.
"Beş yaşında küçük bir çocuk gibi gözüküyorsun. Nasıl bu kadar masum olabilirsin. Ben senin yaşındayken yetişkin filmleri izliyordum."
"Peki ya sen kaç yaşındasın?"
Esmer genç kremanın içine çikolata parçacıkları atarken bir yandan da Jimin'e cevap veriyordu.
"Yirmi bir yaşındayım"
Jimin gülümsedi ve boş bardağı karşısındaki bedene uzattı.
"Bak. Sütümü bitirdim."
Taehyung gülümsedi ve küçüğün elindeki bardağı alıp tezgaha koydu.
"Aferin sana."
"Dondurma yapmana yardım edebilir miyim?"
"Üzgünüm ama zaten yapmayı bitirdim. Şuan yalnızca dolaba koyacağım."
Küçük olan oturduğu tezgahta poposunun üstünde zıplamaya başladı.
"Ben koymak istiyorum. Ben, ben, ben!"
Taehyung büyük bir kahkaha attı.
"Tamam. Sen koy. Ama dikkatli ol tamam mı?"
Jimin kafasını tamam anlamında salladı ve tezgahtan yavaşca indi. Dolabın kapağını açtı ve içinde krema olan kabı sakin bir şekilde dolaba koydu.
"Başardım mı?"
"Evet. İşte bu kadar. Aferin sana."
Jimin başarmış olmanın verdiği gururla gülümsedi ve dolabın kapağını tekrardan kapattı.