"Jungkook bir sakin ol. Hoseok mutfaktan su getir."
"TAEHYUNG NEFES ALAMIYORUM KALBİM SIKIŞIYOR TAEHYUNG ÇOK KÖTÜYÜM TAEHYUNG ÖLECEĞİM TAEHYUNG KURTAR BENİ TAEHYUNG!"
"Lan Jungkook bir sus! Noluyor bir anlatsan da anlasak"
Jimin Jungkook'un bağırmalarından korkmuştu. Koşarak Taehyung'un odasına gitti ve yatağa girip yorganı kafasına çekti. Nasıl olur da bir tavşan bu kadar bağırabilirdi?
Hoseok mutfaktan elinde su bardağı ile dönmüştü. Suyu içmesi için Jungkook'a vermemiş, aniden Jungkook'un üzerine dökmüştü. Jungkook beklemediği bu hareketle bağırmasını kesmiş, daha sakin olmuştu.
"Evet. Şimdi insan gibi anlat Jungkook. Ne oldu."
Jungkook Taehyung'a baktı ve gülümsedi. Jimin'i bırakın, Taehyung bile Jungkook'un bu halinden korkmaya başlamıştı. Jungkook şuan adeta bir psikopata benziyordu.
"Hani hoşlandığım çocuk var ya.."
Taehyung ve Hoseok birbirine bakıp Jungkook'a göz devirdiler.
"Min Yoongi.."
"Heh. İşte o bana.. bana.."
"Ne sana lan. Tecavüz mü etti?!"
"E oha yani. Hayır Hoseok beyciğim tecavüz falan etmedi. Banaa.."
Taehyung derin bir nefes aldı. Jungkook şuan söylemezse onu ağzına kürekle vurup kovalamayı düşünüyordu.
"Bana çıkma teklifi etti."
Hoseok ve Taehyung duyduklarına inanamıyorlardı.
"NE?!"
"Duydunuz işte. Çıkma teklifi etti bende kabul ettim."
"Yani şuan çıkıyor musunuz?"
Jungkook gülümseyerek Hoseok'u onayladı.
"Yalnız Yoongi her önüne gelenle çıkmaz biliyorsun değil mi? Yani zannedildiği gibi bir sürü kişiyle falan çıkmıyor. Gerçekten sevdiği insanlarla çıkıyor."
Jungkook tekrardan kafasını salladı ve karşısında duran ikiliye sarıldı.
"Biliyorum ve bu da demek oluyor ki Yoongi beni seviyor!"
Taehyung göz devirdi.
"Aman ne iyi ne iyi."
Hoseok ortamdan faydalanmak istiyordu. Belki Yoongi ve Jungkook'un sevgili olmalarını kutlayabilirlerdi.
"O zaman bir parti verelim ha ne dersiniz? Seokjin, Namjoon ve Yoongi de gelir. Hep beraber kutlarız."
Taehyung öksürerek boğazını temizledi ve gülümsedi.
"Öhöm öhöm. Acaba, nerede kutlama yapmayı düşünüyorsun Hoseok?"
Jungkook ve Hoseok birbirlerine bakıp gülümsedi.
"Senin evindee!"
"Hayatta olmaz. Evde Jimin var ve o daha çocuk. Psikolojisini bozacak şeyler yaparsınız siz şimdi. İzin veremem. Sahiden Jimin nerede?"
Taehyung etrafına bakındı ama Jimin'i göremedi. Nereye gidebilirdi ki? Jimin'i merak etmişti.
"Bekleyin burada. Jimin'e bakacağım."
Taehyung salondan çıktı ve Jungkook ile Hoseok da salonda Jimin'i aramaya başladı.
"Siz alt kata bakın. Ben yukarı bakıyorum."