~Özel Bölüm 1~

7K 476 723
                                    

İnsan, gözlerini açtığında karşısında bulabileceği bir bedene ihtiyaç duyuyordu. Kendini güvende hissetmek istiyordu bir başkasının kollarında.

İnsan her ne kadar tek başına halledebilse de her şeyi, muhtaç oluyordu birilerine bazen. Kendi kokusunu bilemezdi kimse. Bu yüzdendi zaten bir kokuya bile hasret kalışlarımız.

İnsan, aslında kendinde ne eksikse ona aşık olurdu. İnsan kendini tamamlayan bir bedene aşık olurdu.

Aşk bütünüyle bir hataydı. Ve belki de yapa yapa doğrusunu hiçbir zaman öğrenemeyeceğimiz tek hata oydu..

Kim Taehyung bir hata yapmıştı. Tüm eksiklerini minik bir bedende tamamlamaya çalışmıştı.

Park Jimin bir hata yapmıştı. Daha eksik olduğunun farkına bile varamayacak yaştayken, ona daha önce hiç yaşamadığı tarifsiz hisler yaşatan bir adama vurulmuştu.

06.05.2018
Yazar Gece'den tüm okur papatyalara ithafen🌼

~~~

Minik beden gözlerini hafif araladığında karşısında boylu boyunca uzanan ve her şeyi ile ona ait olan esmer genci gördü. Genç tatlı bir uykudaydı ve Jimin'in minik bedenini kaslı kolları ile sarıp sarmalamıştı. Pembe saçlı miniğin hareket etmesi büyüğünü uyandırmasına sebep olmuştu.

Aslında Jimin onu uykusundayken seyretmek istiyordu ama, Taehyung son yaşadığı olaylardan sonra artık önlemini alıyor ve Jimin'i tuvalette bile yalnız başına bırakmıyordu. Jimin'i öyle sıkı sarmıştı ki, en ufak bir hareketinde hemen uyanıyordu.

Ama Jimin yine de bunu sorun etmeyecekti. Çünkü Taehyung'un erken uyanması onunla daha çok vakit geçirebileceği anlamına geliyordu.

"Günaydın Taehyung-ah!"

"Günaydın bebeğim."

Jimin yatakta yavaş yavaş doğrulan Taehyung'un kucağına oturdu.

"Bugün çok önemli bir gün biliyorsun değil mi?"

Taehyung gülümsedi ve kucağındaki minik bedenin dudaklarına ufak bir öpücük kondurdu.

"Biliyorum. Bugün abin ve sevgilisi bize misafirliğe gelecek. Unutur muyum? Tüm hazırlıkları yaptım. Her şey güzel olacak merak etme."

Jimin kollarını göğsünde kavuşturdu ve dudaklarını büzdü.

"Öküzsün öküz!"

"Sen nerden öğrendin bu lafları? Ben sana böyle mi öğrettim, hm?"

"Sen değil ama Hoşik ve Kookie hyung öğrettiler. Öküz dışında başka kelimeler de biliyorum. Mesela odun, kalas, hayvan, pislik, şerefsiz, sürtü-"

Jimin'in söyleyecekleri Taehyung'un eli yardımıyla Jimin'in ağzını kapatmasıyla beraber yarım kalmıştı.

"Jimin bunlar sevgi kelimeleri değil. Bunlar kötü kelimeler bunları sakın kullanma, tamam mı?"

"Tamam."

Jimin'in karnı açlıktan gurulduyordu ve Taehyung miniğinin karnından gelen sesleri duyar duymaz kahvaltı yapmak için harekete geçti.

"Kahvaltı çoktan hazır. Karnın daha fazla seninle konuşmadan yemek yemelisin."

Jimin kafasıyla Taehyung'u onaylayıp gülümsedi ve esmer gencin kucağından yavaşca yere indi.

CatBoy//VMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin