"Oo. Taehyung. Sen, buralara gelir miydin? En son siktir olup gitmiştin."
"Evet ama pişman oldum."
"Pişman oldun, öyle mi? Sana söylemiştik. Köpek gibi geri döneceksin, kapımızda yalvaracaksın dedik."
Taehyung derin bir nefes aldı.
"Pişman oldum işte. İçeri girmeme izin ver."
Takım elbiseli adam kapının önünde duran Taehyung'u yakasından hızla tutarak içeriye doğru sürükledi.
"Görelim bakalım ne kadar pişmansın."
Takım elbiseli adam ve Taehyung birkaç merdiven indikten sonra siyah bir kapının önünde durdular. Takım elbiseli, beyaz tenli adam kapıyı tıklattı ve gir komutunu duyduktan sonra Taehyung ile beraber içeri girdi. Deri sandalyesinde oturan kirli sakallı bu adam Taehyung'u gördüğü an neredeyse sinirden deliye dönecekti.
"Ne işin var lan senin burda?"
"Ben çok pişmanım."
Kirli sakallı olan, Taehyung'un yanına gitti ve gözünün üzerine sağlam bir yumruk attı.
"Pişmansın öyle mi?"
Adam Taehyung'a vururken Taehyung ise acıdan kıvranıyordu. İyi ki de diğerlerine gelmemelerini söylemişti. Yoksa onların da başı belaya girebilirdi..
"Pişmansan niye gittin lan o zaman ha? Bizi bir polise şikayet etmediğin kaldı."
Taehyung karın boşluğuna yediği tekmelerden dolayı nefes alamıyordu.
"Çocuktum o zamanlar. Ne yapsaydım. Korktum ben de."
Adam Taehyung'un bayılmak üzere olduğunu anladığında vurmayı bıraktı.
"Şuna bir paket verin de sussun. Başka da vermem. Kıyak geçiyorum. Kıymetimi bilemedin ama, şimdi bil."
"Hayır hayır. İstemiyorum Jaesung. Ben uyuşturucuyu bıraktım."
"Ne bok yemeye geldin lan o zaman?!"
"Ş-şey ben."
Taehyung ne söyleyeceğini bilmiyordu çünkü buraya neden geldiği ve ne yapacağı hakkında bir bilgisi yoktu. O sırada telefonu çaldı ve Taehyung derin bir nefes aldı.
"Bir saniye. Bu aramayı yanıtlamam gerek."
Taehyung odadan çıktı ve aramayı yanıtladı.
"Geldim lanet olası! Ne yapmamı istiyorsun?"
"Jaesung'un çalışma masasında bir dosya var. Dosyada Kim Jongin isimli bir adamın bilgileri yazılı. O dosyayı alman gerek. Tekrar arayıp dosyayı nereye getireceğini söyleyeceğim."
Telefon kapandığında Taehyung içinden en ağır küfürleri etti. O dosyayı sağ bir şekilde alması neredeyse imkansızdı.
Tekrar odaya girdiğinde Jaesung ve onun adamı Taehyung'a şüpheli bir şekilde bakıyorlardı.
"Söyle. Neden geldin?"
"Paketleri istiyorum."
"Hani bırakmıştın o işleri."
"Bırakmadım."
Jaesung gülümsedi.
"Güzel. O zaman iyi bir iş yapacağız seninle. Ne kadar istiyorsun?"
"5 paket yeterli olur. Daha sonra yeniden gelirim."
"Ödemeyi nasıl yapacaksın?"
Taehyung gülümsedi.