~Yardım et hyung~

8.7K 642 927
                                    

ÖNEMLİ NOT:

Bu bölüm biraz sapıklı şeyler var :') Yani tam smut tarzında değil ama işte azıcık sapık. Bu yüzden rahatsız olacaklar lütfen bu bölümü okumasınlar. Elimden geldiğince çirkin ve detaylı yazmamaya çalıştım. Baya kahkaha attım ben yazarken umarım siz de keyif alırsınız. İyi okumalar~

"Hyung! Hyung ne yapacağım! Ah! Bu acıyor."

Jimin penisini tutarak yatakta kıvranmaya başladı.

"Jimin d-dur sakin ol bir şey yok."

Taehyung içinden kendine edebildiği en ağır küfürleri etti.

"Hyung! Bu şey kocaman oldu çok korkuyorum!"

Taehyung Jimin'in eve geldiği günden beri ilk defa böyle bir olay yaşıyordu. Bu yüzden ne yapması gerektiğini bilmiyordu. O telaşla aklına ilk gelen kişi olan Hoseok'u aradı.

"H-hyung acele et sanki patlayacakmış gibi hissediyorum."

"Ji-jimin dayanmak zorundasın tamam mı. Biraz bekle."

Birkaç çalıştan sonra Hoseok telefonu açtı.

"Efendim Taehyung"

"Hoseok Jimin şu an ereksiyon oluyor ve ne yapacağımı bilmiyorum."

"Hasiktir. Ne yapacaksın?"

"Beyinsiz misin bu yüzden seni aradım."

"Ka-kanka bilmiyorum. Ya ben de şu an bilemedim. Git yardım et çocuğa."

"Aptal mısın nasıl yardım edebilirim?"

"Ya onu da mı ben söyleyeyim git rahatlamasına yardım et. Mezarlıktayım arayıp sorduğun şeye bak. Kapat hadi."

Taehyung yüzüne kapanan telefonu yatağın üzerine fırlatıp derin bir nefes aldı.

"H-hyung canım acıyor."

Taehyung hızla Jimin'in elini tuttu ve koşarak onu tuvalete götürdü.

"Hyung burada ne yapacağız niye tuvalete geldik?"

"Ji-jimin şimdi beni dikkatli dinle tamam mı? Pantolonunu çıkarman gerekiyor."

"H-hyung olmaz utanıyorum."

"Jimin dediklerimi yapmazsan canın daha çok acımaya başlayacak. Canını acıtmayacağım tamam mı?"

Jimin'in yanakları kıpkırmızı olmuştu. Hyungu yanındayken pantolonunu çıkarmak onu utançtan yerin dibine sokuyordu.

"O-o zaman arkanı dön. Bana bakma!"

"Jimin, hadi!"

Jimin derin bir nefes aldı ve pantolonunu çıkardı.

"Çı-çıkardım ama çok bakma hyung."

"Şimdi iç çamaşırını da-"

"HAYIR HAYIR HAYIR! Hyung bunu yapamam olmaz hayır lütfen bunu istemiyorum."

Taehyung derin bir nefes alıp sesli bir şekilde geri bıraktı.

"Çok işim var seninle çok."

Ardından aniden önünde duran çocuğun iç çamaşırını aşağıya çekti.

"Hyung neden yaptın bunu!"

Jimin çok utanmıştı ve o an keşke bir deve kuşu olsaydım da kafamı kuma gömebilseydim diye düşündü.

"Yaptım çünkü sana yardım etmem gerekiyor."

"Ço-çok bakma ama."

"Şimdi klozete iyice yaklaş. Bu sanki tuvaletini yapıyormuşsun gibi olacak. Tamam mı? Korkma. Canın acımayacak. Hatta tam tersi hoşuna gidebilir."

CatBoy//VMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin