İyi okumalar♡♡
"Ama hyung, hani çizgi film izleyecektik?"
"Şş.. Sessiz ol Jimin. Bu da bir çeşit film."
"Ama hyung. Şuan yıldızları izliyoruz."
Taehyung gülümsedi ve gözlerini gökyüzünden ayırıp Jimin'e baktı.
"Güzel değil mi?"
Jimin gülümseyip yanında uzanan büyüğüne baktı.
"Çok güzel."
Taehyung ellerini küçüğünün saçlarında gezdirdi.
"Evet çok güzel. Tıpkı senin gibi."
Jimin gülümsedi ve Taehyung'a bakmayı bırakıp tekrar gökyüzüne baktı.
"Hyung. Biliyor musun? Annem bana demişti ki; insanlar öldükleri zaman bir yıldıza dönüşürmüş. Aslında ben her gece yıldızları izliyorum. O yıldızlar için güzel dualar edip anneme iyi geceler diliyorum."
Taehyung Jimin'e iyice sokuldu ve burnunu Jimin'in boynuna gömdü. Jimin'in kokusu Taehyung için adeta bir uyuşturucu gibiydi artık.. Ciğerlerine nüfuz ediyor, kalp ritmini hızlandırıyor ve garip duygular hissetmesine neden oluyordu.
"Peki senin annen hangisi?"
Jimin gülümseyip gökyüzündeki yıldızlardan en parlak olanını gösterdi.
"İşte, işte bu benim annem. Bak. Şuan bizi izliyor."
Taehyung kafasını çevirip gökyüzüne baktı.
"Annen çok güzelmiş."
Jimin gülümsedi.
"Annem bana senin benim için gönderilmiş koruyucu bir melek olduğunu söyledi."
Taehyung gülümsedi.
"Annen yanılmış o zaman. Çünkü ben bir melek değilim. Ben senin cehenneminim."
"Nasıl yani hyung?"
"Boş ver. Sadece şu anın tadını çıkaralım. Tamam mı?"
"Tamam."
Taehyung tekrar burnunu Jimin'in boynuna gömdü ve Jimin'i kendine çekip gözlerini kapattı. Taehyung huzur kelimesini özetleyecek olsa şu anı anlatırdı.
"Hyung."
"Hm?"
Jimin'in minik bedeni Taehyung'un kolları arasında daha da küçülmüştü. Bu durum Taehyung'un hoşuna gidiyordu.
"Bana masal okur musun?"
"Ben bilmiyorum demiştim."
Jimin dudaklarını büzdü.
"Ben de uydur demiştim."
Taehyung biraz düşündü ve Jimin'e baktı.
"Masal değil ama, şarkı söyleyebilirim."
Jimin gülümsedi ve o an Taehyung ile göz göze geldiler.
"Ninni söyle hyung."
"Ninni mi?"
Jimin gülümsedi ve kafasını Taehyung'u onaylamak için yukarı aşağı salladı.
"Pekala. Hangi ninniyi söylemeliyim?"
"Sözleri bize uysun. Ne zaman o ninniyi duyarsak birbirimizin aklına gelelim."
Taehyung gülümsedi.
"Yani bizim ninnimiz olsun?"
Jimin gözlerini kapattı. Kafasını Taehyung'un göğsüne yaslayarak kokusunu içine çekti ve fısıldadı.
"Bizim ninnimiz."
Taehyung gülümsedi ve Jimin'in saçlarını okşamaya başladı. Derin bir nefes aldı ve ninniyi söylemeye başladı.
"Nun-eul gam-go nae-ga ha-neun i-ya-gil-jal deul-eo-bwa"
(Gözlerini kapat ve hikayemi dikkatlice dinle)
"Na-eui yae-gi-ga ggeut-na-gi jeon-e neo-neun ggum-eul ggul geo-ya"
(Hikayem sona ermeden önce rüya göreceksin.)
"Little star, tonight"
(Küçük yıldız, bu gece)
"Bam-sae nae-ga ji-kyeo-jul geo-ya"
(Tüm gece boyunca seni koruyacağım.)
(Y/N: ninni bu bilen zaten biliyor bunu :") bilmeyenler de dinleyebilir ehe ehe ehe)Taehyung ninniyi söylemeyi bıraktı ve uykuya dalan minik bedene baktı. Öyle güzel, öyle masumdu ki..
Taehyung'un içinden Jimin'i öpmek geliyordu. Nedenini bilmiyordu. Fakat kalbi ona bunu yapmasını söylüyordu.
Bedenini aşağıya kaydırdı ve yavaşca uyuyan minik bedenin dudaklarına yaklaştı.
Hayır, yapamazdı..
Derin bir nefes aldı ve Jimin'den uzaklaşıp ayağa kalktı. Gülümsedi ve Jimin'i yavaşca kucağına aldı. Onu uyandırmak istemiyordu fakat kendisi çoktan uyanmıştı ve Taehyung'a bir şeyler fısıldıyordu.
"Sen benim en parlak yıldızımsın hyung. Kutup yıldızı.. Sen benim kutup yıldızımsın."
Taehyung gülümsedi ve odasının kapısını açarak kucağındaki minik bedeni yatağına uzandırdı. Jimin'in kendisi ile uyumak istediğini çok iyi biliyordu.
Taehyung Jimin'in üzerini örttü ve kıyafetlerini giymek için dolabına yöneldi. Jimin'in söylediği cümle bir an duraklamasına neden olmuştu.
"Gece ne kadar karanlık olursa olsun kaybolma kutup yıldızım. Çünkü eğer sen kaybolursan ben yolumu bulamam.."
Taehyung gülümsedi ve dolabından rahat edeceği bir tişört ve eşofman altı çıkardı. Üzerindekileri hızlıca değiştirdi ve yatağa girip yeniden uykuya yenik düşen minik bedeni kendine çekip sıkıca sarıldı. Kulağına yavaşca ve onu uyandırmamaya dikkat ederek fısıldadı.
"Ben senin kutup yıldızınsam sen benim gecemsin. Nasıl gidebilirim ait olduğum yerden?"
***