Kaşar yazarınız sky ile soru cevap

6.5K 422 113
                                    

Öhöm öhöm :")

Selam. Ben Gece. Yani tanımayan çok var ondan öyle bir giriş yapayım dedim.

Lafı uzatmadan hemen konuya giriyorum. Çoğu kişi aynı veya benzer soruları sorup duruyor. Her birinize tek tek cevap verip kafanızdaki soru işaretlerini gidermeye çalışıyorum. Fakat arada gözden kaçan sorular oluyor. Onlar için özür dilerim.

Sıkça sorulan sorulardan başlayayım.

Taehyung geçmişinde tam olarak ne yaptı?

Bu sorunun cevabını aslında ileriki bölümlerde daha da net verecektim ama bazılarınız fazla sabırsız galiba :") Taehyung geçmişinde henüz 17 yaşındayken uyuşturucu bağımlısı oldu ve mafyalarla çalıştı. Yaptığı birçok kötü şey oldu, hırsızlık, darp, bu tarz bir çok şey. Ve Taehyung Jungkook ve Hoseok sayesinde uyuşturucu bağlılığından kurtuldu. Yeni bir sayfa açtı. Fakat Taehyung'un düşmanı olan başka bir mafya grubu Jimin'i kullanarak Taehyung'u yeniden eski zayıf ve güçsüz haline getirmeye çalışıyor. Başarılı olup olmayacakları konusunda ise spoi veremem :")

Jimin kaç yaşında ve neden bu kadar saf

Jimin 16 yaşında fakat bir çoğunuza Jimin'in masumluğundan dolayı daha küçük bir çocukmuş gibi geliyor. Jimin'in çocuk gibi davranmasının nedeni ise annesini yedi yaşındayken kaybetmesi ve bu yüzden bir travma geçirip kendini o yaştaymış gibi inandırması. Jimin hala annesinin onunla olduğuna inanıyor.

Yoongi Jimin'e aşık mı olacak?

Fic hakkında spoi vermekten hoşlanmamama rağmen bu soru o kadar çok soruldu ki artık bunu açıklığa kavuşturmalıyım diye düşündüm. Hayır Yoongi Jimin'e aşık olmayacak. Sadece Taehyung ve Jimin'in arasını bozmaya çalışacak çünkü Yoongi Jimin'in çocuk gibi olduğunu ve Taehyung'un da Jimin'in de ileride canlarının yanacağını düşünüyor. Yani aslında onların iyiliğini istiyor kendince. Bakalım Taehyung ve Jimin'in arasını açabilecek mi .-.

Özellikle aklımda kalan ve sıkça sorulan sorular bunlardı. Bir de bana özel olarak sıkça sorulan sorular var. Onlara da buradan cevap vermek istiyorum.

Bu kurguyu yazmak nasıl aklıma geldi?

Bu kurgu kafamda oluşuyordu, ama bir türlü toparlayamıyordum. Sonunda ne olacak, nasıl tanışıp bir araya gelecekler, hiçbir şeyi planlayamamıştım. Sonra ne olursa olsun yazmaya karar verdim. Gelişi güzel yazıyorum. Hala kafamda kurgunun tam olarak nasıl ilerleyeceği hakkında bir fikir yok. Tek bildiğim şirin mi şirin minnoş mu minnoş ve her bölümünü severek okumanızı amaçladığım bir fic olacağı.

Bölümler neden düzensiz geliyor?

Belirli bir günüm yok bölüm yazmak için. Kafama ne zaman eserse o zaman bölüm yazıyorum ve bu hem sizin hem de benim için zor oluyor. Bu yüzden 3 günde bir bölüm atmayı amaçlıyorum. 3 gün arayla bölüm atmam hem sizi hem de beni zorlamaz diye düşünüyorum.

Umarım kafanızdaki soru işaretlerini bir nebze de olsa giderebilmişimdir. Bana özel veya fic ile alakalı başka bir sorunuz bir sıkıntınız olursa çekinmeden yazabilirsiniz. Ayrıca mesaj kutucuğum herkese açık. İsterseniz oradan da sorabilirsiniz. Soru sormanın dışında çekinmeden rahatça arkadaş olmak amaçlı yazabilirsiniz.

Evet bu kadardı. Destekleriniz için teşekkürler sevgili okurcanlarım. Sizi seviyorum ♡♡♡

Kendinize dikkat, götünüze başınıza mukayet, Allah'a emanet olun♡♡♡♡♡

CatBoy//VMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin