Bana biraz değer veriyorsanız okuyun

6.1K 672 442
                                    

Evet, öncelikle merhaba.

Bunu yapmak istemiyordum. Ama gerçekten bana başka çare bırakmadınız.

Öncelikle, smut diyerek sizi kandırdığım için özür dilerim. Tamamen şaka amaçlıydı. Samimi biri olduğumu biliyorsunuzdur, yani bunu hissettiğinizi düşünüyorum. Çoğu okuruma mesaj atarak arkadaş olmaya çalışıyorum. Hepinize yakın davrandım bir kere bile soğuk davranmadım. Hepinize değer verdim.

Sizi elimden geldiğince mutlu etmeye çalışıyorum. Vote sınırlarını bile çok düşük koyuyordum. Sırf sınır çabuk geçsin de daha çok beklemeyin diye. Bu zamana kadar hep sizi düşündüm. Tek tek okudum yorumlarınızı. Tek tek cevap verdim.

Bir okur & yazar ilişkisi olsun istemedim ilişkimiz. Ailem olun istedim. Aramızda bağ oluşsun. Elimden geleni yaptım bunun için.

Bu yüzden sizlerle biraz dertleşme tarzında bir şeyler konuşmak istedim.

Beni üzen konular var. Öncelikle şu vote konusu.

O kadar çok hayalet okucu var ki.. Bu beni üzen konulardan birisi. Bölümlerin okunma sayısına ve votesine bakıp biraz empati kursanız, demek istediklerimi anlayacaksınız.

Haklısınız. Güzel yazmıyor olabilirim. Kalemim güzel değil. Bunun da farkındayım. Ama eğer bir kitap beğeniliyorsa, yazar o kitabı "okurlarım kitabımı beğeniyor" diyerek zevkle yazar. Severek yazar.

Yazmak hiç gelmiyor artık içimden. Elimden geldiğince yeniden tutkuyla yazmak istiyorum. Kitabı eğer beğeniyorsanız, beğendiğinizi hissetmem gerek. Bu şekilde öz güvenim kırılıyor. Yazma isteğim eksiliyor. Beğenmediğinizi düşünüyorum.

Sık sık yeni bölüm istiyorsunuz. Elimden geleni yapıp sizleri bekletmemeye çalışıyorum. Boğucu bölümlerden çok eğlenceli ve beğenebileceğiniz bölümler yazmayı amaçlıyorum. Fakat bölüm attığım günün akşamı hemen bölüm at diye ısrar ederseniz, içimdeki yazma isteği söner ve tutkuyla yazamam. Bu yüzden bölümler güzel olmaz, ve beğenmemeye başlarsınız.

Diğer bir konu, smut konusu. Evet, size şaka yaptım kandırdım sürekli. Ama, bu +18 bir kitap değil. Birçok fantezi kitabı var. Smut istiyorsanız o tarz kitaplar okuyabilirsiniz. Ben bu fic duygusal ağırlıklı, aşk ağırlıklı olsun istedim. Kitabın smut bölümü yok diye 10-11 kişi kitabı bıraktığını söyledi.

Ben sizi üzmemek için bu kadar uğraşırken siz neden beni üzüyorsunuz?

Evet kitabın gidişatı kötü oluyordur bu yüzden bırakmış olabilirsiniz doğaldır. Fakat smut yok diye bırakmanız beni çok ama çok kırdı.

Her neyse, çok uzatmak istemiyorum. Söylediklerim sizi kırdıysa lütfen affedin. Yine de mutlu olmanız için elimden geleni yapmaya devam edeceğim.

Her bölüm beni destekleyip bıkmadan yorum yapıp, oy verip beni mutlu eden okurlarıma, oy vermese bile severek okuyan okurlarıma ve beğenip beğenmeyen herkese çok teşekkür ederim.

Ve, kalbimi kıran okurlarım.. Yine de sizlere de teşekkür ederim. Fakat size tavsiyem, bu kadar smut düşkünü olmamanız. İki insanın arasındaki duygular cinsellikten ibaret olmamalı. Özellikle de VMin çiftinde. İşin cinselliğinden çok, duygusal yönüne bakmanızı umuyorum.

Size değer verdiğimi biliyorsunuz.

Tekrar tekrar, kırdıysam özür dilerim.

Yeni bölümde görüşmek üzere.

Kendinize dikkat edin. Seviliyorsunuz.

Papatya dolu geceleriniz olsun

🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

CatBoy//VMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin