~Her şey için teşekkürler.~

4.9K 334 104
                                    

Papatyalarım, ben sevgili yazarınız.

Öncelikle, çok özür dileyerek başlamak istiyorum söze. Daha güzel cümleler ile, daha güzel bir fic yazmak isterdim..

Fakat bu konuda yetenekli değilim. Sadece, yazmak içimden gelmişti, ben de yazdım.

Ben yazdıkça sizler okudunuz, beğendiniz. Beni desteklediniz. Oy ve yorumlarınızı hiç eksik etmediniz. Ben, hepinize minnettarım.

Hepinizin özel bir yeri var bende. Sizin sayenizde yazma isteğim güçlendi. Yetenekli olmasam bile yazmam gerektiğini öğrettiniz bana.

Ailem oldunuz, arkadaşım oldunuz. Bu fic benim için çok kıymetli. Çünkü ben birçok değerli insan tanıdım satırların ardındaki yorumlarda...

Daha güzel bir final yapmak isterdim. Kalbinize daha çok dokunacak bir kitap olmasını amaçlamıştım. Yeri geldiğinde güldürmek, yeri geldiğinde de gözlerinizden yaşlar akmasına sebep olacak bir kitap yazmak istemiştim. Amacıma ulaştıysam, ne mutlu bana...

Bu fic güzelse, sebebi sizlersiniz. Sizin yorumlarınızla güzelleşti bu fic. Sizin destekleriniz ile güzelleşti..

Duygularımı ve hislerimi şu an kelimeye dökemesem bile beni anladığınızı umuyorum. Kalbimden geçenleri hissediyorsunuz değil mi?

Hepinize minnettarım. Ne kadar konuşursam konuşayım az kalır..

Sadece şunu söylemeliyim. Bu fic bitse bile, başka ficlerde eminim ki buluşacağız. Satırlar başka olsa dahi, kalplerimiz hep bir olacak.

Ve, özel bölümler atacağım, siz ne isterseniz..

Daha fazla uzatmak istemiyorum. Sizi çok sevdiğimi biliyorsunuz.. Hepiniz benim için değerlisiniz. Bunu asla unutmayın.

Mesaj atın bana, çekinmeyin. Sorular sorabilirsiniz. Arkadaş olabiliriz. Derdiniz olur, bana gelin. Dinleyiciniz olurum, psikoloğunuz olurum.

Her şeyiniz olurum. Yeter ki bana gelin..

Her şeyimsiniz.. İyi ki varsınız...

Sizi seviyorum..

Göte başa mukayet olun KCIDNSMFOWHKWBXKWIQYIABCMCOHWNSMVOSHMSKCOSHSMKCHS

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

CatBoy//VMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin