4 skyrius /Išgyventos ištraukos/

1.5K 138 9
                                    

Vykome į kažkokią vietą, kur Eronas turėjo mums parūpinti dar vieną automobilį. Pritariau šiai minčiai, nes sėdėti drauge gale su Megan ir Hamletu nebuvo taip jau patogu. Kojos greitai nutirpdavo ir imdavau muistytis, pajutęs sujudimą šuo taip pat pamėgindavo atsistoti dėl to mums tapdavo tik dar nepatogiau, mat šis gulėjo išsitempęs ant mūsų su Megan.

Nepaisant to Megan detaliai papasakojo kaip jiems pavyko nukreipti sargybinių dėmesį ir bent kuriam laikui turėjo laisvą priėjimą prie kalėjimo. Pasirodo Eronas iš tiesų buvo tam tikro lygio genijus. Truputį nustebau, kad draugė juo taip pasitikėjo ir net nesudvejojusi išklojo visą tiesą apie mano situaciją. Juk jis bet kada viską galėjo pasakyti Džoeliui, tačiau šiuo savo poelgiu jau įrodė, kad nėra vienas iš valdžios sekėjų.

Su Selijos pagalba Megan sužinojo, jog visai šaliai transliuojamos lenktynės buvo apgaulė, o štai sumaniajam Eronui pavyko gauti tikrų lenktynių įrašų iškarpas. Vaikinas trumpam laikui galėdavo tapti nematomu, todėl pasinaudodamas savo galia šis prasmukdavo ten, kur iš tiesų patekti buvo uždrausta. Gavę tą medžiagą jie sugalvojo ne tik ją panaudoti prieš Džoelį, tačiau pasinaudoti sukilusia sumaištimi ir ištraukti mane.

Sunerimau, jog jie galėjo greitai įkliūti ir būti pričiupti, bet siekdami nesukelti jokių įtarimų, jaunuoliai apsimetė, kad prieš kelias dienas išvyko į savo povestuvinę kelionę. Vargu ar kam kilo mintis, kad dėl kilusio sujudimo kalti jaunavedžiai. Megan netgi pasirūpino tuo, kad Seliją turėtų nenuginčijamą alibį, o Flavijaus iš viso nebūtų karalystėje, taip draugams negalėjo būti mestas nė menkiausias įtarimas. Štai tada Eronas nuotoliniu būdu sugebėjo paleisti filmuotą medžiagą pagrindinėje aikštėje ir per kiekvieną tuo metu veikusį televizorių. Karalius iš karto sukruto ir pasitelkė visus savo karius. Net kalėjimo sargyba privalėjo imtis rimtesnės užduoties, nei kiurksoti prie ir taip apsaugoto kalėjimo.

Likusią vadavimo misijos dalį atliko Rėjus, tačiau jis neskubėjo pasakoti kaip įveikė kalėjimo saugumo sistemą. Svarsčiau ar jis pasakė kitiems apie keistą nutikimą koridoriuose, bet šis svarstymas užtruko vos kelias sekundes, nes iš jų elgesio suvokiau, kad kol kas apie tai nebuvo prasitaręs.

- Mieloji, gal paskolintum man savo plačiają kepurę? – paklausė Eronas pertraukdamas Megan pasakojimą. – Nepakenks truputį prisidengti, nes artėjame prie gyvenamojo kvartalo...

- Manau, su ta kepure tu dar labiau patrauksi dėmesį, - nusijuokė, tačiau visgi surado prašytą daiktą.

O automobilis nebuvo toks paprastas, kaip iš pirmo žvilgsnio galėjai pagalvoti, užsimaukšlinęs Megan šiaudinę skrybėlę plačiais kraštais ant savo kupetos plaukų, Eronas suspaudė kelis mygtukus ant panelės ir galiniai automobilio stiklai ėmė tamsėti, kol beveik visiškai apsitraukė aklina juoduma. Nebeįžvelgiau ryškaus kraštovaizdžio, pasijutau lyg staiga būčiau uždaryta į juodą plastikinį butelį.

Stengiausi nekreipti dėmesio į mane prislėgusią prietemą, kuri pasirodė labai nemaloni, nors puikiai supratau, kad buvo absurdiška bijoti šios tamsos. Aš nebuvau viena, negana to, pro priekinį mašinos stiklą sruvo šilti saulės spinduliai. Tik mes gale sėdėjome it kokiame urve, o slegiantis Hamletas dar labiau sustiprino šį įspūdį. Ko gero mane dar kurį laiką apims nemalonūs pojūčiai atsidūrus tamsioje vietoje, kas iš karto primins mano įkalinimo dienas.

Nepastebėjau kaip mes priartėjome prie pirmųjų pastatų, nedideli dviejų ir trijų aukštų namai tarsi kvadratinės dėžutės buvo sulipdytos po tris ir išrikiuoti tvarkingomis eilėmis. Namų kvartalas buvo tvarkingas, spalvinė gama atrodė truputį nuobodi, pilki namai įvairių atspalvių tamsesni ir šviesesni it akmenukai sudėti ant žalios žolės ir įrėminti medžių. Atrodė, kad čia gyvenantiems žmonėms netrūko ramybės, tipinis viduriniosios klasės namų kvartalas.

Prabudęs KraujasWhere stories live. Discover now