AMBER

60 2 0
                                    

POV Amber:

Ik kreeg een smsje binnen. Onbekend nummer.

Toen ik het opende ging mijn hard sneller kloppen. Edward! Het was hem.

''Ik vond het zo leuk, snel weer keertje? xje. Ed''

Ik slikte. Ik wou juigen maar deed het niet.

wie weet dat hij dat met alle meisjes om hun niet gebruikt te voelen. Ik zou niet antworden.

Ik zucchte ik moest zo weer aan het werk, met dat domme kostuum waar ik me ongemakkeljk in voelde

Te kort jurkje, te zwart, te wit. Gewoon lelijk.

''Amber van De blauwe tent, kan ik u helpen?'' stond er op het kaartje.

Ik pakte mijn sleutels en liep mijn auto in.

Het was druk. ongemakkelijk liep ik naar een taffeltjes met oude mannen, van middelbare leeftijd.

''Goeie avond, wilt u de kart?'' Vroeg ik belfeefd. De mannen waren kakirrig en reageerde niet.

''Uhm, sorry maar heeft u me gehoord?'' Ging ik door.

''Ja en snel ook we zitten hier al lang.''

Ik voelde me rood worden en pakte snel de kaarten.

''Oh, oh oh. wacht jij ben een mooi damejte.'' ik wou weg lopen maar eentje pakte mijn arm vast.

Boos draaide ik me om. ''Laat me los!'' Zei ik niet wetend wat ik moest doen. De mannen lachtte.

''Laat haar nu los.'' Ik draaide me om en keek recht in het gezicht van Edward.

De mannen lieten me meteen los en ik pakte mijn arm beet en vreef er pijnelijk over heen.

Edward pakte me zachtjes vast.

''gaat het wel?'' ik smolt in zijn grijze ogen. En knikte dom.

''Ja hoor. '' Hij kwam dichter bij , zijn ogen keken met veel lust naar mijn lippen.

''Amber.. werk jij hier?'' vroeg hij met een schore stem.

Ik knikte alleen maar, ik was geypnotiseert door zijn roze mooie lippen en zijn stoere glimlach.

''je hebt niet geantword op mijn berichtje, flauw hoor.'' fluisterde hij.

''Amber! Kom hier !'' Ik schrok van mijn Baas, Ludovick. Hij keek me woedend aan. Snel trok ik me los van Edward en liep naar Ludo.

We liepen met volle snelheid de keuken binnen.

''een reden om je nu niet we te sturen Am?'' Ik zuchtte en keek hem aan.

''Sorry Ludo.'' Ludo keek me lachend aan.

''Ik kan ook niet lang boos op je zijn, vertel wie was die jongen?''

Ik voelde mijn wangern rood worden, wat zou ik zeggen? Dat ik het niet weet, of de waarheid?

''Uhm, Ed heet ie en uhm, hij is leuk.''

Ik wou weg lopen maar ludo pakte mijn pijnelijke arm vast.

''Ga jij maar vragen aan die Edward wat ie lekker vind vanav' '' Ludo knipoogte en liep weg.

Ik zucchte en liep naar de taffel waar Edward en John zatten.

''Goeien avond, weten jullie dat al..'' Ed keek me geamuseert aan en begon zachtjes te lachen.

''Ik wil jou graag.'' Ik voelde mijn wangen rood worden en begon ongemakkelijk de kaarte te pakken.

toen ik Ed's kaart wou pakken hield hij mijn hand tegen. hij deed iets in mijn hand en ik liep weg.

Toen ik in de keuken was keek ik snel naar het kleine papiertje in mijn hand.

''Kom naar de wc's.'' Stond erop.

Ik liep zonder erover naa te denken richting de wc's . Het waren manen en vrouwen bij elkaar, wat het allemaal makkelijer maakte.

Ik kwam in de donkere wcs binnen, gelijk voelde ik dat iemand aan mijn hand trok.

het licht bleef uit. Iemand zoende me zachtjes teder. Meteen herkende ik Edward. Ik sloot mijn ogen, en ging met mijn handen door zijn haren.

hij kwam dicht bij mijn oor, en ik voelde zijn adem op mijn huid.

''Kom je vanavond logeren?''

Ik glimlachte en dacht na.

''Nee jij bij mij.'' Heel even stopte Edward met zoenen, hij keek me nu vast vreemd aan. Welke rijke wil nou bij een arme gaan slapen?

''Lijkt me ... spannend.'' Hij kusste me zachtjes en liep de wcs uit.

Niet veel later deed ik het ook.

Ik wil je nog eens zien.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu