POV Edward:
Ik werd waker door een vloekende Amber. Ik opende mijn ogen, maar ze zag me niet, Ik zag haat bloote lijf voor me staan, Ik voelde me opgewonden. Ze was een droom om te zien, haar warrige haren, haar mooie lange bruine benen, en haar gestresste ogen die door de kammer zochten bezorgde me kippenvel. Ze zocht haar panty. Ik had haar panty verstopt want ik wist dat ze anders weg zou gaan de volgende ochtend.
ze draaide zich om en zat nu met haar rug naar me toe, met tegenzin zei ik het toch maar.
''Hij licht onder je bed.'' Zei ik zachtjes.
ze draaide zich met een ruk weer om. Ze keek verward naar me, haar ogen werden groot en ze keek betapt en beschaamd, ze was zo schattig. Ik schoot in de lach. Ik zach na een tijdje haar gezicht betrekken. ik trok haar naast me op bed.
''ik.. ik ben te snel gegaan met alles! Ik ben niet een makkelijk meisje ok! Je kan me niet gebruiken net als all die andere grieten! Ik.. Ik trap hier niet meer in!''
Ik kon geen word uitspreken, ze dacht dat ik haar gebruikt had! Wow. Die meid dacht dat ik haar zou laten zitten. Dat zou het laaste zijn wat ik kon doen, ze was anders en dat zach ik al vanaf de eerste sekonde dat ik haar zach.
ze stond op en ik had geen tijd om haar tegen te houden.
Snel stond ik op en zonder iets aan te trekken sprong ik in mijn auto, ik reed een paar meter en zach haar stevid doorlopen, met haar schoenen in een hand en haar panty in de andere. Ik zach dat ze haar haar avst had gedaan n een hooge straart, nekken van meisjes vond ik heel mooi, en ik kon jullie zeggen dat ze de mooiste hals had van iedereen.
ik bekeek haar eventjes, want daar kreeg ik nooit genoeg van. Toen tuuterde ik.
ze draaide zich om en ik zach opluchting en verbaasheid in haar ogen.
''Roodpakje stap in in breng je, na een ondbijtje.'' Zei ik.
Ze keek boos.
''Dat doe je zekker bij all die meisje he!'' Ik grinnikte.
''Ja alleen het ondbijte sla ik dan over. Ik breng ze naar huis dat wel.''
Ik zach een klein glimlachje verschijnen.
''Nou deze hoef je niet eens thuis te brengen hoor!'' zei ze . Ik zuchtte, ze was koppig en zo anders, het was nog nooit zo moeilijk geweest om een meisje voor me te winnen.
''onbijtje dan?'' Ik zei het zachtje en keek haar aan, stopte de autot en liep naar haar toe.
Ik kwam dichtbij staan en pakte haar kin vast.
Zonder dat ik het vouw gingen mijn ogen naar haar lippen. Ik moest me inhouden om haar niet meteen te zoenen.
''Alsjeblieft?'' Ik drukte uitijdelijk mijn lippen op de haare, niet alleen omdat ik me neit in kon houden, maar ik wist ook dat als ik haar ging zoenen, dat ze dan pas met me mee wou.
JE LEEST
Ik wil je nog eens zien.
Любовные романы'' Kijk Mij is aan.'' Ik voelde tranen opkommen, snel keek ik naar de grond. Hoe kon ik ooit verliefd worden op zoo'n jongen? Kom op Amber. Je wist het al sins het begin dat dit niet ging werken. Ik was stom en blind. Ik voelde zijn warme handen op...