Lieve lezers , dit is een beetje een 'spannend scène' dus als jullie liever niet zien hoe hun romantische nacht zich verloopt lees er dan maar omheen .
Bisous bisous
-------/-----------//-------------------------
POV Amber:
Zoenend lach ik op de ahcterbank van de auto met Edward, ik voelde me zo opgewonden dat ik niks meer kon doen.
Wow. wat kon hij zoenen, ik voelde tintelingen van mijn lippen tot mijn tenen gaan. Hij kustte mijn nek en ik hoorde hem zwaar ademen in mijn oor.
''Ga je mee naar huis?'' zij stem was sexy. Het was schor en opgewonden. Meteen knikkte ik en had en geen spijt van.
Aangekommen, liepen we achter elkaar naar het huis.
We renden zowat naar Edward kammer. Ik had geen tijd om zijn mooie kammer te admirenen wat hij gooide me tegen de muur aan. en begon me te zoenen. Hij zoende me met volle kracht, maar toch op een tederen manier.
----------ROMANTISH SCÈNE --------
Hij tilde me op. Hij deed er geen enkele moeite voor, het ging gemakkelijk, en dat was het opwindende van alles.
Hij legde me meer en begon zachtjes vanaf mijn mond tot mijn navel kusjes te geven. ik kreunende zachtjes toen hij me kuste , in mijn nek.
Ik keek me even aan. Ik zijn ogen kon je opwinding zien. Het maakte me alleen maar gekker en gekker , ik ging nu boven op hem liggen en niet veel later waren we helemaal naakt. Niks bedekte ons meer . Hij kusste me zachtjes en stopte .
"Wil je dit ?" Zijn stem was schor en teder , hij keek me aan, op een manier dat ik niet uit kon leggen. Hij was zo knap, met zijn vragende ogen die niet wisten wat ik zou antwoorden .
Ik knikte en hij begon me weer te zoenen.
Die avond hadden we een wanzinnge nacht.
---ROMANTISH SCHENE KLAAR----
Ik werd waker. Waar was ik, ik keek opzei en toen ik het kanppe hoofd van edward zach wist ik alles weer. Wow.
Ik voelde schaamte, wie dacht hij wel dat ik was? Weer ene vanne makkeljke meisje die gelijk met hem het bed indook.
Ik voelde steeds meer woede en stress opkommen, ik had een fout gemaakt. Dit had ik nooit moeten doen. Ik pakte mijn iphone. 28 Gemiste opreoepen.
20 van Sara, 7 van Menno en 1 van David.
Ik zuchtte. Ik had iets verkeerds gedaan. Ik stond zachtjes op en zag toen pas dat ik blood was, snel pakte ik mijn jurk en deed hem aan.
mijn panty vond ik niet. No Way dat ik met bloode benen de dag zal doorbrengen, en dat maakte de stress nog erger.
''Hij licht onder het bed'' Ik schrok op van de schore sexy ochtend stem van Edward.
Ik draaide me om en Edward begon te lachen. Shit wat had ik.
''Wat is er.'' snauwde ik.
Edward keek me nu lief aan.
''Je bent zo mooi.'' zei ik zachtjes. Ik voelde dat ik bloosde maar liet er niks van merken.
''Hoezo dat nou opeens.'' zei ik geirriteerd.
''Je word rood roodkapje.'' Hij keek me geamuseerd aan. Ik zuchtte en beet op mijn lip. Ik vond dit erg, ik was te makkelijk geweest, door zijn stomme charmens kon ik me weer niet inhouden, ik duik nooit met iemand zomaar het bed in. Ik voelde dat mijn ogen waterig werden.
''Hey.'' Edward stond op. Ojee, hij was nog naakt. hij liep naar me toen, en ik moest mijn best doen om niet naar zijn gespierde buik te kijken.
''gaat het?'' Hij was zo lief. hij deed zijn trainings broek aan en ging toen op bed liggen, hij pakte mijn arm en trok me ook op bed. vlinders gierden door mijn buik.
''ik.. ik ben te snel gegaan met alles! Ik ben niet een makkelijk meisje ok!'' ik voelde weer woede opkommen.
''Je kan me niet gebruiken net als all die andere grieten! Ik.. Ik trap hier niet meer in!'' Ik keek naar Edward die niks zei en mij alleen maar aankeek, zie je wel, geen medelijden, het kon hem allemaal niks schelen!
Ik stond op en pakte snel mijn broek en schoenen, ik rende naar beneden en zonder me verder aan te kleden liep ik richting mijn huis.
Geen fiets. Shit. Tranen stroomde over mijn wangen, wat was ik dom! Edward gaf niks maar dan ook helemaal niks om mij. Hij had het weer eens lekker voor elkaar gekregen. Stomme ik. Stomme stomme ik.
Ik hoorde getuuter en toen mijn nam, ik draaide me om, en zag iets wat ik nooit verwacht had.
JE LEEST
Ik wil je nog eens zien.
Romance'' Kijk Mij is aan.'' Ik voelde tranen opkommen, snel keek ik naar de grond. Hoe kon ik ooit verliefd worden op zoo'n jongen? Kom op Amber. Je wist het al sins het begin dat dit niet ging werken. Ik was stom en blind. Ik voelde zijn warme handen op...