Bölüm 16

13K 424 60
                                    

Aşık olduğu kadınsın?

Aşık olduğu?

aşık?

biraz önce Araf bana mı söyledi onları?

Gerçekten aşık mı şimdi ve yeni fark ediyorum bana bunu ikinci defa söyledi.

Belki daha önce de söylemiş olabilir ama nedense şimdi ilgimi çekmeye başladı sarfettiği kelimeler.

Kafamı ona çevirdiğimde çoktan pijamalarını giyinmeye başlamıştı hemde önümde öküz herif tam bir odun kafamı odadaki cama çevirdim hava kararmıştı perdenin arasından ay ışığı süzülüyordu odanın karanlık olduğunu şimdi fark ettim.

Birşey daha fark ettim sanırım ben en az yarım saattir konuşmaları kafamın içinde tekrarlıyordum.

Arafın ayak seslerini işittiğimde kafamı tedirgince onun tarafına çevirmiştim üzerini giyinmişti ve elinde sanırım giyildiği pijama takımının aynısı vardı.

Pijama dediysem kısa kollu siyah bir tişört ile gri eşofman altı.

Sonuçta çizgili bir pijaması olacak değildi Arafı öyle hayal ettim de çok komik olurdu.

İstemsizce kıkırdarken Araf'ın beni tuhaf bir şey yapıyormuşum gibi izlediğini gördüm kıkırtımı keserek elindeki takımları aldım tam banyoya ilerleyecekken Arafın sesi yürümemi engelledi.

"Neye güldün"

Onun dediği şeyi duyunca hemen geçiştirmeye başladım

"Hiç hiç bir şeye"

Arafın ses çıkarmadığını anlayınca  ilerlemeye devam ettim tam banyonun altın rengi parlak kolunu tutacak iken Araf tekrar konuştu.

"Biliyor musun çok ilgin bir insansın"

Dediği ile afalladım oda nerden çıkmıştı şimdi?

Kapının kolunu pas geçerek önümü ona döndüm.

Tek kaşımı kaldırıp konuştum.

"Bu nerden çıktı şimdi?"

Araf dediğimle ellerini göğsünde birleştirip bir adım öne yaklaştı.

"Biraz evvel şaşkın ve korkuyorken şimdi ise gülüyorsun sende en az benim kadar dengesizsin kabul et"
Dedi gülerek.

Ona bakıp küçümserce konuştum

"senin yanında halt etmişimdir emin olabilirsin, bi iyilik meleği olurken bi anda şeytana dönüşebiliyorsun"

Araf yamukça güldü "şeytani taraflarımı tam olarak göstermemi ister misin?" Dedi boğuk bir sesle

Gözlerim söyledikleri ile irileşirken, tersten hızlı hızlı banyoya girmeye çalışıyordum, kapının kolunu bulunca direkt içeri dalıp kapıyı kitledim

Pis sapık.

Manyak adam.

Beni kalpten götürünce rahat edecek.

Arafın içerden kahkaha sesini duyunca kaşlarım iyice çatıldı.

Şuna bak birde benimle dalga geçiyor

Ondan korktuğumu düşünmesin diye üzerimi hızla değiştim, dişlerimi de fırçalayıp banyodan çıktım Araf çoktan yata girmiş ellerini ensesinde birleştirmişti.

Onun yüzüne bile bakmadan Yorganı açıp içine girdim.

Bana dönüp bir süre baktı bakışları beni kıpkırmızı ettiğine emindim çünkü feci derecede yüzüm yanıyordu.

Bana ait!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin