Multi medyada: Güler SÜMER
Kızın bakışları şok geçirmiş bir hal alınca ona dönerek" bakışların beni korkutuyor lütfen şöyle bakmayı kesermisin"dedim dalga geçerek.
Kız kendini silkeleyip "a-n anladım şey ıı şaşırdım sadece bu bu program sınıfta şurası girelimmi?" Dedi bu kızı sevmiştim çok masum birine benziyordu.
Kısa saçlı ela gözlü benden biraz kısa şirin bir kızdı.
Sınıfa girince herkes ufo görmüş masum köylü modundaydı ben anlamazca bakarken biraz çekinmiştim ama bunu kimseye yansıtacak değildim hemen kaşlarımı çatıp gözlerimle boş bir yer aradım arka bölümlerde bir kaç yer görünce ilerlemek için adım atmaya başladım tam yerime geçecekken sınıf kapısı açıldı sınıfa hoca olmadığına yemin edebileceğim kadar hoş bir bayan girmişti topuklu ayakkabıların sesi sınıfta yankılanıyordu bedenini saran elbisesi ile çok zarifti ama bu kadında anlam veremediğim bir soğukluk vardı.
Sınıfa gülümsemesini bırakarak "good morning" dedi standart bir İngilizce öğretmeni edasında.
Herkes hocaya karşılık vererek yerlerine oturmuştu.
Gözleri ile masanında duran kağıda bakıyordu yanıma ne ara oturduğunu bilmediğim bana sınıfı gösteren kız bana bakarak " ingilizce hocamız Güler hoca çok hoş bir bayandır ama katıdırda, aa bu arada ben Ela" dedi elini uzatarak bende gülümseyip elimi uzatarak sıktım "bende Aygün memnun oldum"
Son kelimeyi biraz sesli söylemiş olmalıyım ki Güler hoca "bizede kendini tanıtta bizde memnun olalım"dedi.
Bu kadını sevmemeye başlamıştım sempatimi kazanmak yerine kendini itici gösteriyordu bilmiyorum belkide ben abartıyorumdur.
Sözü üzerine yerimden kalkarak kendimi tanıttım " Ben Aygün sarsan istanbuldan transfer oldum"
Dedim normal bir sesleKadının yüzü birden değişerek bana döndü.
"Hım anlıyorum bu arada Sen Arafın kız kardeşi falan mısın gelirken gördümde Arafın ne işi olur dedim kız kardeşi olduğunu bilmiyordum?"dedi alaycı bir sesle
Bu kadın Arafı nerden tanıyor öncelikle sinirlerim gerilirken konuştum"kız kardeşi yok evet aksine ben eşiyim yani bundan sonra burada ne işi olup olmadığını anlarsınız"dedim sert bir sesle
Sınıftaki herkezden uğultular gelmeye başlamıştı ben gözlerimi güler denen kadınan ayıramadan bakmaya devam ettim kadın bozarıp morarken birden boğazını temizleyerek konuştu.
"Hım bayadır benim için gelmemişti de ondan sordum ne işi vardı diye ama"diyerek lafı ağzıma tıkmıştı
Ne olduğunu anlayamıyordum Araf bu kadını neden görmeye geliyordu ki tam bir şey söyleyeceğim sıra lafı söyletmeden konuştu
"Defterleri açın yeni konuya başılıyoruz"
Herkes durum bilmeden derslerine dönmüştü.
Ela "şey ben anlamadım bir sorun mu var?"dedi
Ben çatık kaşlarıma elaya dönerek "var büyük bir sorun var" dedim
•••••••••••••
Kapıda Arafın gelişini bekliyordum o dersten sonra çıkıp telefonla Arafı arayarak okula gelmesini söylemiştim.
Sinirden elim ayağım titrerken ayağımla ritim tutturuyordum.
Yanıma yaklaşan topuklu ayak sesi ve burunumun direklerini sızlatan parfüm kokusundan o kadının geldiğini anlamıştım sinirden gözlerimi kapayarak sakin olmaya çalışıyordum.
"Ne o birinimi bekliyorsun" dedi o katlanamadığım sesiyle.
Hızla ona dönerek gözlerimi kısıp konuştum" Arafı nerden tanıyorsun?"
Kadın gülerek kollarını kavuşturup cevap verdi "eski sevgilim neden ki"
Ben kaşlarım havanmış şekilde ona bakarken konultum"eski sevgilimi?"
Birden önümde beliren arabayla kafamı o yöne çevirip Arafa baktım.
Hızla arabadan inip yanıma geldi çatık kaşlara bana bakarak elini belime attı "iyimisin? Ne oldu?"Kaşlarımı iyice çatarak belimi öne alıp Arafın elinin düşmesini sağlayıp ilk önce güler denen kadına bakıp Arafa döndüm ve "iyiyim" dedim en soğuk tonumla
Araf benim baktığım yere bakınca kaşları çatıldı ben onlara bakmadan arabaya ilerleyerek arka koltuğa geçtim araf kadınla konuşmadan hemen kapıyı açarak bana baktı ve "bak güzelim "
Hızla lafını keserek konuştum "sikimde bile değil Araf sür arabayı"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana ait!
Teen FictionDelirmiş gibi bağırıyordu, herkezin onu duyduğuna emin olmaya çalışırcasına tekrar ve tekrar bağırıyordu. BANA AİT! Bana anladınız mı lan!? Bana ait! BU KIZ BANA AİT!!!