"Nasıl duydu?"
Araf derin bir nefes aldıktan sonra "dur o konuyu sonra çözeceğiz önce sakinleş ve nerdeydi onu söyle?"
Ben irileşmiş gözlerimi ve ağzımı kapayarak kurumuş boğazımı tükürüğümle ıslatmaya çalışarak Arafa döndüm.
Konuşacakken bir nefes daha alarak sorusunu yanıtladım.
"Benim ve Ali'nin küçükken yazları kalmak için gittiğimiz yazlığımızdaydı."
Sonra durup ona korku ve tedirginlikle bakıp yaklaştım.
" o evi tam 5 sene önce satmıştık"
"Babama nedenini sorduğumuzda"
Durum yutkunduktan sonra kaşlarım havalanmış bir şekilde devam ettim.
"Biri çok ısrar etti kıramadım demişti"
Ben konuşurken ağladığımı yeni fark ediyordum.
Araf kaşlarını çatarak ensesini kaşıdı.
Sonra bana bakıp merhametini tekrar ortaya çıkarır şekilde kafamı alıp göğsüne yasladı ve başıma sıcak bir öpücük yerleştirip çenesini kafama yaslayıp konuştu
"Tamam sakin ol merak etme iyi olacaksın, iyi olacağız benim şimdi gitmem gerek"
Başımı olum anlamda salladım Demir'i bulmaya gideceğini biliyordum ama onu yalnız bırakamazdım.
O yüzden içimden ondan özür dileyerek yapacağım şey için hazırlanmalıydım.
Ondan ayrılıp yüzümü ona çevirdim.
"Bende uyumak istiyorum her ne yaptımsa beni çok yordu."
Araf anlayışla bana gülümseyip başıma o güzel öpücüğünden yerleştirerek
"uyu tabi dinlen artık seni yormak zorunda kalmayacağım."
Araf bana üzgünce bakıp geri çekildi üzüldüğünü görebiliyordum.
Bende kendini biraz daha iyi hissetmesi adına gülümseyip yanağına hızlıca öpücük kondurup yatağa uzandım.
Araf bana donmuş şekilde bakarken ben yastığı kafama bastırıp boğuk sesimle konuştum
" beni daha fazla utandırmasan diyorum çek şu bakışlarını."
Arafın gülüş sesini duyunca rahatlamıştım.
Sonra uzaklaşan adım seslerini duydum ve ardından kapının açılıp kapanma sesini.
Hemen kafamı yastıktan çekip hızlan yataktan fırladım dolaba koşup üzerime beni rahatsız etmeyecek şeyler bulmaya çalıştım.
Hemen solda katlı şekilde duran siyah taytı ve siyah tişört aldım üzerimede siyah kapüşonluyu geçirdim ve ardından bağcıklı botlarımı giydim bu hazırlığım 2 dakikamı almayacak kadar hızlı gerçekleşmişti.
Saçımıda tepeden toplayıp kapüşonlumu kafama geçirdim sesiz adımlarla kapıya yaklaştım bir süredir uslu durduğun için o eski koruma olayı yoktu ama dışarda her hangi etki için eskisinin 2 katı koruma olduğuna emindim.
Merdivenlerden sesizce indim.
İçimden beni kimsenin gömemesi için dua ediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana ait!
Teen FictionDelirmiş gibi bağırıyordu, herkezin onu duyduğuna emin olmaya çalışırcasına tekrar ve tekrar bağırıyordu. BANA AİT! Bana anladınız mı lan!? Bana ait! BU KIZ BANA AİT!!!