Geldiğimden beri neredeyse 3 veya 4 gün oluyordu ve hala duş almamıştım, Arafı izlemeyi kesip duşa girmek için ayaklandım.
Şimdi Arafı izlemek ne alaka diyenleriniz olacak, Araf pansumanımı yaptıktan sonra, benden saklamaya çalıştığı öfkesini fark ediyordum, bu yüzden emin olmak için ondan bana sarılarak uyumasını istedim başta şaşırsada sanki hep bu anı bekliyormuş gibi ikiletmeden başını göğsüme koyup belime sıkı sıkı sarıldı.
Bu haraketi bana Aliyi hatırlatmıştı geceleri korktuğum zaman Aliye söyler bana sarılmasını isterdim oda aynı böyle sahiplenircesine sarardı bedenimi ve hemen unuturdum korkumu.
Onu uyutacağım diye istemsiz bir şekilde onda takılı kalmıştı gözlerim, farkettiğimde güneş doğmaya yüz tutmuştu.
Oda sarıldığı gibi uyumuştu zaten.
Uyurken bile çok ciddiydi zaten onun ciddi olmadığı pek bir anına rastlamamıştım.
Bende hazır o uyurken duşumu almalıydım, onun şeytani gülüşlerini duştan çıkarken görmek istemiyordum.
Sanırım utancımdan deve kuşu gibi kafamı yere gömerdim.
Oyalanmadan hızlı bir şekilde
Dolaptan giyecek kıyafet ve iç çamaşırlarımı alıp banyonun yolunu tutum.
Siyah yüksek bel pantolon siyak uzun kol bir badi ve siyah yüzümü kızartacak iç çamaşırları.
••••••••••••••
Neredeyse suya hasret bedenimle 1 saatten fazla duşta kalmıştım.
Vücudumun gevşediğini hissediyordum.
Ama duştayken aklıma gelen dün gece ile o pislik herifin bana dokunduğu her zerremi adeta derimi yüzerek lifledim, aklıma geldikçe ağlamaklı bir hal alıyordum.
Bana yaşattığı o anlar için ona lanet ediyor küfürler yağdırıyordum.
Bana kendimi aciz bir yarattık gibi hissettirmişti.
Olanları asla unutmayacaktım, bana bedenen den çok ruhen acı çektirmişti.
Bende zamanı gelince onun ruhuna acı verecek bir şey yapacaktım hiç bir şey karşılıksız kalmazdı çünkü.
Daha fazla dayanamayıp ağlamaya başladım.
Hemde hıçkıra hıçkıra.
Ona karşı koyamadığım her anım için kendime lanet ettim.
Acizliğime, güçsüzlüğüme, kırılganlığıma.
Eminim gözlerim şu an kan çanağına dönmüştü.
Araf anlarsa ve açıklamak zorunda kalırsam dün yatıştırmaya çalıştığım öfkesini aynı tazeliği ile diriltmiş olacaktım o yüzden hemen ağlamayı kesip bir 10 dakika daha duşun altında durarak oluşacak görüntüyü engellemeye çalıştım.
On dakikanın sonunda saçlarımı kurulayıp üzerimi giyindim.
Hazırlanırken bir şey dikkatimi çekmişti parfümünden tut makyaj malzemeleriyle dolu bir dolap vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana ait!
Teen FictionDelirmiş gibi bağırıyordu, herkezin onu duyduğuna emin olmaya çalışırcasına tekrar ve tekrar bağırıyordu. BANA AİT! Bana anladınız mı lan!? Bana ait! BU KIZ BANA AİT!!!