Araf ona son söylediğim cümleyle dişlerini sıkarken " öyle mi?" diyip sürücü koltuğuna geçti ve hızla kapıyı çekerek gaza bastı.Ani sürüşü beni koltukta savururken okulun merdivenlerinde sinsi gülüşler atan Güler hocayı gördüm.
Pislik kadın!
Araba iyice hızlanınca bağırdım " hem suçlu hem güçlüsün ya yavaşla manyak."
Araf hızla köşeye çekerek bana döndü bir kez bakıp kapıyı açarak dışarı çıktı benim yanıma geldiğini anlayınca geri çekildim kapımı açıp koluma yapışmıştı.
"Hayvan herif bırak, eve götür beni senin zırvalıkların umrumda bile değil!"
Araf beni kendine çekerek konuştu " sana hiç bir şey demeyeceğim Aygün sadece gözlerime bak ve yetenekini kullan"
Dediği şeyi anlamıyordum neyi görmemi istiyordu?
Bunu yapmak istemiyordum ama öğrenmekte istiyordum derin bir nefes alarak sertçe kollarımı ondan çektim ve ellerini anlına yakın şekilde yüzünün iki yanına yerleştirdim gözlerimi kapayarak odaklanmaya başladım her yerim uyuşmaya başlarken görmeye başladım
Araf güler hocanın elini tutuyordu.
Dişlerimi sıkmaya başlamıştım sonra.
Aslında Arafın değilde Güler denen kadın onun elini tutuğunu anladım.
Konuşuyorlardı ama duyamıyordum bu yüzden daha çok odaklanmaya başladım.
Güler "Araf biliyorum bunu gerçek bir ilişki olarak görmüyorsun ama ben seni gerçekten seviyorum"
Dedi yapmacık bir üzüntü ile Araf etrafına bakarak elini sertçe çekti birinin izlediğini düşünüyordu.
Araf tıslayarak "bana bak kızım olaylar çok başka senin o küçük beynin alamayacağı kadar tehlikeli bu oyun bitince senin yüzüne bile bakmayacağım."dedi ben şok olurken Arafın son söylediği beni daha şok etmişti.
"Hem benim zaten bir sevdiğim var"
Ben anlamaya çalışıyordum bu olay bir yada iki yıl önce olmuş olmalıydı sevdiği de Arafın dediğine göre bendim ya peki bu sevgilicilik oyunu nedendi?
Birden Araf yüzünü çekerken görüler kaybolmuştu.
"Araf be ben özür dilerim ama anlamıyorum bu olanlar ne demek oluyor o kadınla neden sevgili rolü yaptın"
Araf bana bakarken derin bir nefes aldı ve " arabaya bin evde anlatırım."dedi yorgun bir sesle
Ben de mahçup bir şekilde başımı sallayarak arabanın ön koltuğuna geçmiştim arabayı normal bir şekilde eve sürerken dalgın bir şekilde izmirin yollarını izlemeye başladım ona çok büyük haksızlık etmiştim yine ve yine.
Bu şehire Demir denen adi heriften kurtulmak için gelmiştim.
Ve şimdi yaşadığımız yer olmuştu.
Onun öldüğüne hala inanamıyorum sanki bir yerden çıkacak gibi o günden beri hiç bir şey konuşmamıştık artık yorulmamı istemediğini söyleyip konuyu kapatmıştı iki gün önceki olayı kolay atmam normal değil di tabiki ama şuda vardı ki dinlenmem izin verilmeden yine bir olay gelişiyordu bu sürtük kadının ortaya çıkması gibi.
Soluklarımı derinleştirip gözlerimi kapadım.
Araf " sana diyorum Aygün"
Ben yerimden sıçrayarak "hı ne oldu"
"Geldik diyorum"dedi tuhaf bir şekilde bakarak.
Başımı sallayıp kapıyı açtım.
İndiğimde Araf "neye daldın bu kadar"dedi düz bir sesleBende başımı sallayarak "şu son konu ne olacak"dedim umursamaz bir sesle Araf çarpık bir gülüş atıp bana baktı ve "merak etme şimdi kafana takılan sorulardan kurtulursun"dedi
Ben bir şey demeden önden yürümeye başladım.
Kapı biz gelince açılmıştı adımlarımı odamıza yönlendirirken Arafın arkamdan geldiğini adım seslerinden anlıyordum.
Kapıyı açıp yatağıma doğru yöneldim ve oturarak ona baktım konuşmadan elimle işaret ederek devam etmesini belirttim.
Araf yanıma geçerek otur du sertçe kendini yatağa bıraktı.
Ve konuşmaya başladı" Demir piçini biliyorsun uzun zamandan beri kafayı sana ve bana takmıştı senden uzak durması adına seninle ilgilenmediğimi göstermek için"
Tam tamamlayacağı sıra ben tamamladım "birini bulman gerekti ve sende o kadını buldun kadında seninle gerçekten bir şeyler yaşamak istedi ve beni görüncede sinirlenip bu şekilde bir yalan uydurdu"
Araf yerinden kalkarak dudaklarını başıma bastırarak "zeki sevgilim benim" dedi yorgun bir sesle
"Ve bu arada kıskanınca çok tatlı oluyorsun" dedi muzipçe gülümseyerek
ben söylediği şeyle morarıp bozarırken
Tam itiraz edeceğim sıra Arafın gözlerinin kapandığını gördüm
Sanırım uykusu vardı.
Bu şekilde tartışmak zevkli olmazdı o yüzden boş verdim.
Tekrar yatağa uzanarak yatağa iyice yayılmıştı bende haline gülerek ayakkabılarını çıkarttım tam kalkacağım sıra Araf eliyle yatağa vurarak "uyuyalım" dedi.
Ben onun böyle masum bakışlarına dayanamazken misli bir şekilde masum bakıyordu.
Gülümseyip ayakkabılarımı çıkarıp yanına geçtim.
Araf bana sıkıca sarılıp konuştu
"uyuyalım sadece uyuyalım"
Bende olumlu anlamda başımı sallayıp ona onun kadar sıkı sarıldım.
Tam Arafın kokusuna dalıp gidecekken telefonuma bildirim sesi geldi.
Beni kim arar sorar ki hattım da yeniydi.
Arka cebimden telefonu çıkarıp bakarken arafta gözlerini açmış telefona bakmaya çalışıyordu bu halli çok sevimliydi.
Telefona dönüp baktım
Bilinmeyen numaradan mesaj.
Allah allah
Araf "açsana güzelim şunu"
Ben olumlu anlamda başımı sallayıp mesajı açtım.
Bilinmeyen numara:
Uyuyun bu birlikte son uyuyuşunuz olacak.
Not;hala yaşıyorum:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana ait!
Teen FictionDelirmiş gibi bağırıyordu, herkezin onu duyduğuna emin olmaya çalışırcasına tekrar ve tekrar bağırıyordu. BANA AİT! Bana anladınız mı lan!? Bana ait! BU KIZ BANA AİT!!!