Chciałabym wam tylko przekazać, że obecnie jestem już po najważniejszych egzaminach i czeka mnie już tylko rozszerzona geografia, więc rozdział powinien niedługo się pojawić - proszę o jeszcze trochę cierpliwości. Przepraszam za długą nieobecność i mam nadzieję, że matura jest wystarczającym usprawiedliwieniem. W każdym bądź razie ja niedługo zabieram się za pisanie rozdziału.
Wiem, że bardzo chcecie, aby Harry i Brooklyn się do siebie zbliżyli - ja również i oczywiście ten wątek będzie, jednak na razie nie wiem, w którym momencie ; spotkanie z mamą Brooklyn i również spotkanie z rodziną Harry'ego ; pierwszy tatuaż Brooklyn. Wspomniałam pod ostatnim rozdziałem, że akcja będzie przyśpieszona, a mianowicie chciałabym zacząć nadchodzący rozdział od - również upragnionego przez was wątku - szkoły w roli głównej z Ashley. Macie jakieś pomysły? Myślałam, aby coś stało się w szkole i wtedy Brooklyn może uciekłaby ze szkoły i gdzieś poszła(tutaj mam dwie opcje ;> ). Co sądzicie? Potrzebuję naprawdę waszej pomocy w tej kwestii! Dalej myślałam o włączeniu Gemmy, aby w końcu Brooklyn poznała siostrę, kogoś z rodziny Harry'ego - to wydaje mi się dobrym pomysłem. Jeśli chodzi o dalsze rozdziały.. zobaczymy ;) Oprócz tego, co wymieniłam i wypisałam z waszych propozycji proszę, abyście dołożyli coś jeszcze, co waszym zdanie może się jeszcze zdarzyć w życiu Brooklyn i Harry'ego ( i nie tylko ich)?
Przy okazji dziękuję za waszą obecność tutaj, bo codziennie po kilka razy zaglądam i widzę, że głosujecie na rozdziały, czyli czytacie, poznajecie tę historię i bardzo mnie to cieszy. Dziękuję za 158 obserwatorów, bo nigdy nie podejrzewałam, że może was tylu być, co jest oczywiście pozytywne i mam nadzieję, że będzie nas jeszcze więcej ;) Dziękuję również za prawie 148 tysięcy wyświetleń oraz za 9321 głosów. To są naprawdę duże liczby, które są waszą i tylko waszą zasługą. Dziękuję z całego serca, że jesteście tutaj ze mną i doceniacie mnie i tą historię <3
Życzę wam udanego weekendu, trzymajcie się i cześć ;)
W razie pytań: ask.fm/harsh_fanfiction \ Snapchat: harsh_ff
CZYTASZ
HARSH | [PL]
FanficON - pochodzi z „dobrego" domu. ONA - wychowuje się w Domu dziecka. ON - lubi imprezy i przygodny seks. ONA - uwielbia czytać książki. ON - jest niebezpieczny. ONA - boi się przyszłości. # Opowiadanie zawiera wulgaryzmy, prze...