Η Θάλεια κοίταξε με αγωνία την αδερφή της "Που είναι; Γιατί δε βγήκαν ακόμη;"
Η πάντα σοβαρή Κλειώ, της απάντησε ρίχνοντας της ένα απαξιωτικό βλέμμα "Ηρέμησε. Γιατί κάνεις σαν παιδί; Πρέπει να περιμένουν για να πάρουν τις αποσκευές τους."
Η μικρή της αδερφή όμως δεν άκουγε τίποτα παρά πήγαινε και ερχόταν νευρικά, προσπαθώντας να ξεκλέψει ότι εικόνα μπορούσε, μέσα μέσα από τις αυτόματες πόρτες, κάθε φορά που αυτές ανοιγόκλειναν "Κοίτα πόσος κόσμος βγαίνει! Πού είναι;"
Η Κλειώ την έπιασε από το μπράτσο αγανακτισμένη "Κάτσε για λίγο ακίνητη, με ζάλισες."
Η Θάλεια σούφρωσε αντιδραστικά τα σαρκώδη χείλη της. Ήξερε οτι η αδερφή της είχε δίκιο αλλά δεν μπορούσε να κάνει αλλιώς.
Περίμενε αυτή τη στιγμή από όταν έμαθε οτι ο αδερφός της θα επέστρεφε μαζί με τον Αλέξη.
*******
Η οικογένεια της Θάλειας ήταν από τις γνωστότερες σε οικονομικούς, καλλιτεχνικούς και αριστοκρατικους κύκλους.
Ο πατέρας της, Παύλος Νομικός, γόνος παλιάς επιχειρηματικής οικογένειας, ήταν έξυπνος και βαθιά ηθικός άνθρωπος. Ήταν πάντα σοβαρός και μετρημένος στα λόγια του. Οι επιχειρήσεις που κληρονόμησε από τον πατέρα του άνθισαν στα χέρια του και οι άνθρωποι που δούλευαν σε αυτές ήταν από τους πιο ευχαριστημένους στην αγορά. Το καλό του όνομα άνοιγε ακόμη και τις πιο δύσκολες πόρτες στον επιχειρηματικό αλλά και πολιτικό κόσμο. Αυτό αντιλήφθηκε ένα από τα μεγάλα κόμματα και του ζήτησε να πολιτευτεί. Έτσι θέλοντας να βοηθήσει στα κοινά ο Παύλος μπήκε και στον στίβο της πολιτικής.
Η μητέρα της οικογένειας, Ελένη, λάτρης της αρχαίας Ελλάδας, προερχόταν από αριστοκρατική οικογένεια. Ήταν καλλιτέχνης, ζωγράφος και συνήθως βυθισμένη σε έναν δικό της κόσμο. Όταν έβγαινε από αυτόν τον κόσμο ήταν εξωστρεφής και πειραχτήριο σαν τη Θάλεια.
Το ζευγάρι γνωρίστηκε σε πολλή μικρή ηλικία και ερωτεύτηκαν με την πρώτη ματιά. Το γεγονός οτι διέφεραν τόσο πολύ ο ένας από τον άλλο ήταν και αυτό που τους ένωνε ακόμη περισσότερο γιατί αλληλοσυμπληρώνονταν.
Η Θάλεια ήταν ο Βενιαμίν της οικογένειας που είχε κληρονομήσει τα χαρακτηριστικά του πατέρα της και τον χαρακτήρα της μητέρας της. Για την ακρίβεια και οι δύο αδερφές έμοιαζαν του πατέρα τους με τη διαφορά ότι η Κλειώ πήρε και τον χαρακτήρα του. Είχαν και οι δύο λευκή επιδερμίδα, μελιά μάτια και κατάμαυρα μαλλιά σαν και εκείνον. Ο Έκτορας, ο αδερφός τους από την άλλη ήταν σαν τη μητέρα του πιο σταρένιος και με καφέ μάτια.
YOU ARE READING
Τα χρώματα του έρωτα
RomanceΗ Θάλεια, η καλομαθημένη, πεισματάρα και μικρότερη κόρη της οικογένειας της, είναι ερωτευμένη, από παιδί, με τον Αλέξη, τον καλύτερο φίλο του αδερφού της. Όταν οι δυο φίλοι φεύγουν στο εξωτερικό για μεταπτυχιακές σπουδές, η Θάλεια περιμένει την επι...