Κεφάλαιο 38

4K 365 6
                                    

Η Θάλεια αισθάνθηκε το νερό να την αγκαλιάζει.  Άρχισε να βυθίζεται βλέποντας στην επιφάνεια το χρωματιστό πρώτο φως της ανατολής του ήλιου. Η ησυχία του νερού την εντυπωσίασε. Μια γαλήνη απλώθηκε στην ψυχή της σα να βρισκόταν σε μια τεράστια αγκαλιά.

Μπροστά της εμφανίστηκαν  όλα τα αγαπημένα της πρόσωπα. Άπλωσε τα χέρια της να τα ακουμπήσει αλλά εκείνα σκορπίστηκαν. Συνέχισε να βουλιάζει. Πριν σκοτεινιάσουν όλα γύρω της δίπλα της εμφανίστηκε το πρόσωπο του Αλέξη. 

Ο Αλέξης άνοιξε απότομα την πόρτα του δωματίου που βρισκόταν η Κλειώ, χωρίς να χτυπήσει πρώτα, δείγμα της αναστάτωσής του. Ο Αντρέας που καθόταν στην καρέκλα δίπλα στο κρεβάτι που κοιμόταν η Κλειώ, γύρισε και μόλις τον είδε σηκώθηκε και προχώρησε προς εκείνον.

"Γεια σου Αλέξη."

Ο Αλέξης πήγε προς το κρεβάτι της Κλειώς και κοίταξε το χέρι της με τους επιδέσμους: "Τι έγινε; Τι έπαθε η Κλειώ; Είναι καλά;"

Ο Αντρέας πήγε δίπλα του και αναστενάζοντας του είπε: "Η Κλειώ με ακολούθησε όταν νόμιζε οτι της έκρυβα κάτι για τη Θάλεια  και όταν ο άνθρωπος του Γράδη με πυροβόλησε εκείνη προσπάθησε να με σώσει, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί η ίδια. Όμως ευτυχώς δεν είναι κάτι σοβαρό. Δε θέλω να σκέφτομαι τι θα μπορούσε να συμβεί."

"Και η Θάλεια; Οι ειδήσεις λένε οτι την απήγαγε ο Γράδης. Γιατί; Πού είναι; Είναι καλά;"

" Πρώτα άσε με να σου εξηγήσω κάποια πράγματα. Ο Γράδης είναι υπεύθυνος για την δολοφονία της οικογένειας της Κλειώς και της Θάλειας και ήταν αυτός που έστησε την παγίδα στον πατέρα σου, όπως επίσης και για πολλά άλλα εγκλήματα. Η Θάλεια ήταν η πρώτη που το έμαθε."

Ο Αλέξης έχασε το χρώμα του: "Για όνομα του Θεού, αρραβωνιάστηκε το γιο του Γράδη, τη στιγμή που εμένα με έδιωχνε, λέγοντας πως ήμουν ο γιος του δολοφόνου των γονιών της."

Από το κρεβάτι ακούστηκε η θλιμμένη φωνή της Κλειώς, που στο μεταξύ είχε ξυπνήσει: " Η αδερφή μου ποτέ δεν πίστεψε οτι ο πατέρας σου είχε οποιαδήποτε ανάμειξη στη δολοφονία και ποτέ δε σταμάτησε να είναι τρελά ερωτευμένη μαζί σου."

Ο Αλέξης έμεινε να την κοιτάει άφωνος και ο Αντρέας πήρε το λόγο: " Όταν η Θάλεια έμαθε την ανάμειξη του Γράδη σε όλα αυτά, έκανε ένα σχέδιο για να μπορέσει να τον οδηγήσει στην δικαιοσύνη χωρίς να του αφήσει περιθώρια να τη γλιτώσει. Όταν μου το ανακοίνωσε ήμουν αντίθετος αλλά με απείλησε οτι θα πραγματοποιούσε το σχέδιο μόνη της αν δεν την βοηθούσα."

Τα χρώματα του έρωταWhere stories live. Discover now