Κεφάλαιο 10

4.9K 414 5
                                    

Ο Αλέξης είχε πάρει το εξιτήριο και γύριζε στο δωμάτιο. Ήταν στο ασανσέρ όταν νόμισε οτι είδε μια γνωστή σιλουέτα να πηγαίνει προς την έξοδο, αλλά οι πόρτες έκλεισαν αφήνοντας τον να αναρωτιέται αν πραγματικά ήταν η Νόρα αυτή που είδε.


Όταν μπήκε στο δωμάτιο είδε την Θάλεια να κάθεται στην άκρη του κρεβατιού, με τα μάτια της να κοιτάζουν το κενό. Έτρεξε κοντά της με ανησυχία για το χλωμό χρώμα του προσώπου της: "Είσαι καλά; Να φωνάξω κάποιον γιατρό;"

Η Θάλεια τον κοίταξε με ένα περίεργο βλέμμα:" Είμαι καλά, δεν έχω τίποτα. Μην ανησυχείς."

Στο δρόμο για το σπίτι η Θάλεια δεν μίλησε καθόλου, κάνοντας τον Αλέξη να την κοιτάει με απορία.

"Θάλεια, έγινε κάτι; Σε προβληματίζει κάτι; Γιατί δεν μιλάς καθόλου;"

"Με συγχωρείς, μάλλον είμαι ακόμη επηρρεασμένη από τα φάρμακα."

Εκείνος γύρισε και την κοίταξε με δυσπιστία αλλά δεν επέμεινε.

Όταν έφτασαν σπίτι και αφού την υποδέχτηκε όλη η οικογένεια με αγκαλιές και φιλιά, η Θάλεια είπε οτι ήταν λίγο κουρασμένη και έφυγε για το δωμάτιο της, αφήνοντας όλους πίσω της να την κοιτάζουν με έκπληξη, καθώς απομακρυνόταν. Μετά από λίγο η Ελένη ακολούθησε την κόρη της για να δει αν ήταν καλά.

Ο Έκτορας πήρε τον Αλέξη παράμερα και τον ρώτησε: "Τσακωθήκατε;"

Ο Αλέξης του είπε για την περίεργη συμπεριφορά της από τη στιγμή που επέστρεψε με το εξιτήριο.

"Ίσως να είναι από το σοκ. Τώρα που ηρέμησε, συνειδητοποίησε τι της συνέβει και έπαθε σοκ." Αποφάσισαν να περιμένουν και να την αφήσουν να συνέλθει σιγά σιγά.

Η Θάλεια έκλεισε την πόρτα του δωματίου της και στήριξε την πλάτη πάνω της. Τι θα έπρεπε να κάνει; Πίστευε οτι ο Αλέξης την αγαπούσε, αλλά αφού άφησε τη Νόρα έγκυο, θα έπρεπε να αναλάβει την ευθύνη. Δεν έφταιγε ούτε η Νόρα, ούτε το μωρό. ΈΦταιγε μόνο ο ίδιος.

Η Θάλεια πήρε τηλέφωνο την Μαρία. Η φίλη της χάρηκε που την άκουσε. Όταν η Θάλεια της είπε για τη Νόρα, η πάντα καχύποπτη στις ενέργειες των γυναικών, φίλη της τη ρώτησε: "Μήπως λέει ψέμματα; Ξέρει για εσένα και τον Αλέξη;"

Η Θάλεια προσπάθησε να σκεφτεί και μετά απάντησε: "Απο όσο γνωρίζω δεν ξέρει. Ήρθε γιατί γνωρίζει τον αδερφό μου. Με τον τρόπο που μου μίλησε, φάνηκε οτι δεν ξέρει για εμάς και άρα δεν έχει λόγο να μου πει ψέμματα."

Τα χρώματα του έρωταWhere stories live. Discover now