Η Θάλεια αισθανόταν ανακούφιση που η Κλειώ είχε μάθει την αλήθεια. Δεν άντεχε άλλο τα ψέμματα που έπρεπε να λέει. Την έπνιγαν, την πονούσαν. Ευτυχώς όλα θα τελείωναν. Αυτό το βράδυ θα ζητούσε από τον Πέτρο να διαλύσουν τον αρραβώνα τους, με πρόφαση το φλερτ του με την ξανθιά στην δεξίωση και επομένως την αδυναμία της να τον εμπιστευθεί. Ίσως ... Ίσως και ο Αλέξης όταν μάθαινε την αλήθεια να την καταλάβαινε...
Η Κλειώ καθισμένη στο κρεβάτι της κοίταξε το τηλέφωνό της, πάνω στο κομοδίνο,που χτυπούσε . Ο Αντρέας την καλούσε ξανά και ξανά, αλλά εκείνη δεν ήταν έτοιμη να του μιλήσει ακόμη. Ήταν θυμωμένη μαζί του και φοβόταν οτι μπορεί να επιβεβαίωνε τις αμφιβολίες της για τον λόγο που δέχτηκε να είναι μαζί της.
Το τηλέφωνο της που είχε σταματήσει να χτυπάει πριν από λίγα δευτερόλεπτα, ξαναξεκίνησε...
Ο δρόμος ήταν σχεδόν έρημος και καθώς ο Πέτρος πλησίαζε το φανάρι, παρατήρησε οτι δυο μηχανές τους ακολουθούσαν. Έκοψε ταχύτητα, αλλά οι μηχανές δεν τους προσπέρασαν. Έκοψαν ταχύτητα και συνέχισαν να τους ακολουθούν από απόσταση. Ξαφνικά ένα λευκό αυτοκίνητο τους πλησίασε με μεγάλη ταχύτητα και τους προσπέρασε.
"Νίκο." Είπε στον συνοδηγό του κοιτάζοντας τις μηχανές πίσω τους, μέσα από τον καθρέφτη.
"Τους βλέπω." Είπε εκείνος, βγάζοντας το όπλο του, από τη ζώνη που φορούσε μέσα από το σακάκι του. Το όπλισε.
"Που έχει μπλέξει πάλι ο πατέρας; Θα προσπαθήσω να τους ξεφύγω." Είπε ο Πέτρος πατώντας γκάζι, όμως το λευκό αυτοκίνητο μπροστά του έκοψε ταχύτητα και τον ανάγκασε να πατήσει φρένο. Οι δύο μηχανές βρέθηκαν αμέσως δίπλα από τις πόρτες του οδηγού και του συνοδηγού. Ο Νίκος δεν πρόλαβε να πυροβολήσει. Οι οδηγοί των μηχανώνμε τα κράνη τους να αντανακλούν τον ήλιο, έστρεψαν τα όπλα που κρατούσαν προς το μέρος του Πέτρου και του Νίκου. Οι δύο πυροβολισμοί ακούστηκαν σχεδόν ταυτόχρονα. Αν και το φανάρι είχε γίνει πορτοκαλί, το άσπρο αυτοκίνητο πέρασε με ταχύτητα το δρόμο, πίσω από τις δύο μηχανές ενώ το αυτοκίνητο του Πέτρου έμεινε ακίνητο.
Ο Βασίλης καθόταν στο γραφείο του και σκεφτόταν τα πλάνα που είδε από την κάμερα ασφαλείας. Παρόλο που ήταν πάντα επιφυλακτικός με τους ανθρώπους γύρω του, δε θα σκεφτόταν ποτέ οτι η γλυκιά και χαμηλών τόνων Θάλεια, θα μπορούσε να κάνει κάτι τόσο ριψοκίνδυνο.
YOU ARE READING
Τα χρώματα του έρωτα
RomanceΗ Θάλεια, η καλομαθημένη, πεισματάρα και μικρότερη κόρη της οικογένειας της, είναι ερωτευμένη, από παιδί, με τον Αλέξη, τον καλύτερο φίλο του αδερφού της. Όταν οι δυο φίλοι φεύγουν στο εξωτερικό για μεταπτυχιακές σπουδές, η Θάλεια περιμένει την επι...