Κεφάλαιο 34

3.6K 352 4
                                    

Στη διάρκεια της κηδείας του Πέτρου, η Θάλεια, η Κλειώ και η Μαρία είχαν σταθεί λίγο πιο πέρα από τον Βασίλη, που καθισμένος σε μια καρέκλα κοίταζε το φέρετρο μπροστά του, με βλέμμα απλανές. Ο πατέρας του Πέτρου έμοιαζε να έχει γεράσει απότομα και τα πράσινα μάτια του είχαν χωθεί βαθιά μέσα στις κόχες τους. Την ώρα που περνούσαν για να τον συλλυπηθούν εκείνος κοίταξε έντονα την Θάλεια και της είπε: "Εμείς θα τα πούμε σύντομα." Το χέρι του έσφιξε τόσο δυνατά το δικό της που την πόνεσε και την έκανε να το τραβήξει βιαστικά. Η Θάλεια μαζί με την Κλειώ και τη Μαρία, βγήκαν από την εκκλησία με τα μάτια τους δακρυσμένα.

"Τι σου είπε ο Βασίλης;" Ρώτησε η Κλειώ τη Θάλεια. Είχε δει τα περίεργα βλέμματα που έριχνε ο Βασίλης στην αδερφή της όλο το διάστημα της λειτουργίας.

"Προφανώς με βλέπει ακόμη σαν αρραβωνιαστικιά του Πέτρου και μου είπε οτι θα ξαναπούμε. Το οτι είναι τόσο πληγωμένος ο Γράδης με κάνει να χαίρομαι, αλλά θα ήθελα να μην είναι ο Πέτρος η αιτία.


Ο Αντρέας ήταν στο γραφείο του και κοίταζε ένα  φάκελο όταν μπήκε μέσα ο Κώστας και με το πρόσωπό του να ακτινοβολεί από χαρά, του είπε: "Τάξε μου." Ο φίλος του πάντα ήταν ενθουσιώδης.

 "Τι έγινε;"

"Ο κύβος ερρίφθη. Είναι θέμα χρόνου να συλληφθεί ο Βασίλης Γράδης. Πλέον υπάρχουν όλα τα στοιχεία που τον συνδέουν με την υπόθεση ναρκωτικών, το θάνατο της οικογένειας Νομικού και την προσπάθεια δυσφήμισης του Νικήτα Φωκά. "

"Επιτέλους να τελειώσουμε με αυτήν την υπόθεση." Είπε ο Αντρέας σκεφτικός.


Η Θάλεια διάβαζε στο δωμάτιό της, κάποια στοιχεία που της είχαν στείλει από την εταιρία του πατέρα της. Ήταν μόνη της στο σπίτι μια και η Κλειώ είχε βγει με τον Αντρέα. Σήκωσε τα μάτια της από τα χαρτιά μπροστά της και είδε οτι είχε ήδη σκοτεινιάσει. Η λάμπα του γραφείου της την ξεγέλασε. Νόμιζε οτι ήταν νωρίς ακόμη. Σηκώθηκε από την καρέκλα της και τεντώθηκε για να ξεμουδιάσει.

Κοίταξε έξω από το παράθυρο τον έρημο δρόμο μπροστά από το σπίτι. Μετά τα μάτια της στράφηκαν προς το σπίτι του Αλέξη. Τα φώτα του δωματίου του ήταν ανοιχτά. Μέρες τώρα σκεφτόταν να του μιλήσει και να του τα εξηγήσει όλα, αλλά ο θάνατος του Πέτρου την ανάγκασε να αναβάλλει τη συζήτηση.

Έμαθε όμως οτι εκείνος θα έφευγεμεθαύριο. Δεν ήξερε πότε θα τον ξαναέβλεπε, έπρεπε να του μιλήσει. Ίσως δεν έπρεπε να περιμένει μέχρι αύριο.  Άρπαξε τα κλειδιά και το κινητό της πάνω από το γραφείο και βγήκε από το δωμάτιο. Όσο πλησίαζε προς την εξώπορτα, τόσο περισσότερο βιαζόταν.

Τα χρώματα του έρωταWhere stories live. Discover now